W ostatnich sezonach w kampaniach marki występowały już Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Aboah, Irina Shayk, Jeanne Damas i Joanna Kulig. Teraz przyszła pora na na Kendall Jenner, dwudziestotrzyletnią idolkę pokolenia Z i niekwestionowaną gwiazdę popkultury.
Jej fenomen trudno wytłumaczyć rodzinnymi koneksjami, bo choć Kendall jest córką Kris i Caitlyn (niegdyś Bruce’a) Jennerów, siostrą Kylie Jenner i przyrodnią siostrą Kim Kardashian, a swoją karierę zaczynała w reality show „Z kamerą u Kardashianów”, to przez ostatnie lata budowała mocną pozycję w świecie mody. Reprezentowana przez jedne z najbardziej prestiżowych agencji modelek takich jak Elite i The Society Amerykanka, chodzi w najważniejszych pokazach: Burberry, Fendi, czy Versace, a według portalu Models.com, obok Karlie Kloss, Gigi Hadid czy Doutzen Kroes należy do nowej generacji supermodelek.
Kendall jest też twarzą wielu ważnych dla branży kampanii m.in. Calvina Kleina czy Tiffany’ego, a także bohaterką okładek m.in. włoskiego, japońskiego i francuskiego „Vogue’a”. Sukces w mediach i modelingu Jenner przekuła w status influencerki. Jej konto na Instagramie w tym momencie śledzi ponad 116 milionów użytkowników, co daje jej szóstą pozycję na świecie. Nic dziwnego, że wszyscy zastanawiają się, co powstanie w ramach współpracy gwiazdy z polską marką. Film reklamowy, który Reserved wypuści już wkrótce, może liczyć na wielomilionową widownię, fanów mody i jednej z najważniejszych osobowości branży.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.