Kim Kardashian, Isabelle Huppert, Justin Bieber, Tommy Blue i Marie-Agnès Diene są gwiazdami drugiej odsłony aktualnej kampanii domu mody Balenciaga. Do zdjęć pozują w swoich mieszkaniach i miejscach pracy. Kolekcję sfotografował Stef Mitchell.
Dom mody Balenciaga do promocji drugiej odsłony aktualnej kampanii zaprosił przyjaciół marki. Wśród nich znalazły się takie osobistości jak Kim Kardashian, Isabelle Huppert, Justin Bieber, model Tommy Blue i modelka Marie-Agnès Diene. Na zdjęciach autorstwa Stefa Mitchella pozują w swoich mieszkaniach i miejscach pracy.
Kim Kardashian, wielką fankę Balenciagi, widzimy w jej posiadłości w Calabasas. Wielokrotnie dawała znać, że projekty paryskiego domu mody należą do jej ulubionych – choćby wybierając stylizacje na MET Galę czy na premierę albumu „Donda” Kanyego Westa. Na jednej z fotografii Mitchella ma na sobie obszerny płaszcz w cętki, trzyma torebkę Le Cagole, do innego zdjęcia wybrała opinającą ciało stylizację w czerni.
Isabelle Huppert – również należąca do wielbicielek Balenciagi – pozowała do zdjęć kampanii w swoim paryskim domu, Tommy Blue też sfotografowany został w Paryżu, a modelka Marie-Agnès Diene w jej artystycznym atelier. Żeby sfotografować Biebera, Stef Mitchell musiał udać się do Los Angeles, gdzie znajduje się ulubione studio muzyka.
Każdy z bohaterów kampanii prezentuje charakterystyczne kroje, a także dodatki domu mody – ikoniczne torebki Le Cagole, sneakersy Triple S i Defender, obcisłe body oraz oversize’owe T-shirty.
Nowe klasyki na tych zdjęciach to modele torebek Bistro, Lady i Jumbo oraz okulary przeciwsłoneczne Bat, Stretch i Wrap. Każda stylizacja i dodatek zostały oczywiście zaprojektowane tak, aby nie ulegały zmieniającym się trendom.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.