Bimba Y Lola to hiszpańska marka, która swoją premierę w Polsce miała w październiku minionego roku. Po kilku udanych kolekcjach przedstawia kolejny projekt: szaloną kolekcję Bimbarama.
Najnowsza kampania na wiosnę-lato 2022 #thisisBimbarama przedstawia w ironiczny sposób wizję pamiątek z wakacji. Artysta, reżyser i autor zdjęć, Max Siedentopf wykorzystując kultową szklaną kulę jako wspólny motyw czterech obrazów idealnych wakacji, pokazuje je surrealistycznie wywrócone do góry nogami.
Kolekcja łączy w sobie transparentne elementy, kwiatowe wzory i wyraziste kolory z motywami fauny morskiej. Nie mogło w niej zabraknąć kultowej torby z logo Chimo z kolekcji 2022, tym razem w różnych wydaniach: od metalików po pastele, od skóry po nylon, od odważnych kolorów po nadruki. Torebka przybiera różne faktury i nowe kształty, czego dowodem jest chociażby model hobo.
Dzięki wakacyjnemu klimatowi całej kampanii marka Bimba Y Lola przypomina wszystkim o zabawie i cieszeniu się chwilą. Dzięki obfitości jasnych i jaskrawych kolorów oraz stylowi nawiązującemu do pocztówek z wakacji, wydaje się to bardzo proste.
Zastanawiającym się czym jest tytułowa Bimbarama, marka odpowiada wymyśloną definicją, która brzmi „to kapsuła czasu, na którą składają się pamiątki i ikoniczne produkty związane z Bimba Y Lola”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.