Premierowo na Vogue.pl: Letnia kolekcja biżuterii marki Golden Rules
Projektując biżuterię „Un dolce momento”, założycielki marki Olivia Zmysłowski i Agnieszka Kęska-Joniec powróciły wspomnieniami do „miejsca pełnego słońca, gdzie czas płynie wolniej”.
A gdyby tak przypomnieć sobie ciepło południowego wiatru, zapach świeżo palonej kawy z lokalnej kawiarni i poranny szum morza? Dla Olivii Zmysłowski i Agnieszki Kęskiej-Joniec, założycielek polskiej marki Golden Rules, to wakacyjne dolce vita uosabia włoska Apulia. Obcas półwyspu zainspirował wiosenno-letnią kolekcję „Un dolce momento”, co w przełożeniu na polski oznacza „słodkie chwile”. – Chciałyśmy w niej zamknąć trochę lata, słońca, przywołać słodkie wspomnienia z wakacji, które pozwolą przenieść się oczami wyobraźni w upragnione miejsce, choćby na moment – mówią.
Na linię biżuterii składają się naszyjniki z zawieszkami z pereł okutych pozłacanym srebrem lub z medalionami z amazonitu przywołującego barwę krystalicznie czystego morza. Misterne reliefy kruszcu powielono na obrączkach o filigranowych zdobieniach przywodzących na myśl malunki pokrywające wyroby ceramiczne, z których słynie Apulia. Odwołania do historii miasta pojawiły się także na łańcuchowej bransoletce z charmsami w kształcie Pumo di Fiore, czyli pączka kwiatowego. Motyw jest dla mieszkańców regionu rodzajem talizmanu, który chroni dom przed złą energią i zapewnia dobrobyt. W ofercie Golden Rules pojawiły się także spiralne kolczyki oraz te zwieńczone wodospadami pereł.
Kolekcji towarzyszy słodka (dosłownie!) sesja zdjęciowa. Za tło posłużyły włoskie wypieki, w tym tiramisu, kryształowe salaterki wyłożone zielonymi oliwkami i soczyste pomarańcze.