Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Rosa na wiosnę 2021
Na zdjęciach Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika w nowej kampanii marki oglądamy ponadczasową biżuterię stworzoną z myślą o wielbicielkach diamentów.
„Diamonds are a girl’s best friend” – śpiewała niegdyś Marilyn Monroe w filmie „Mężczyźni wolą blondynki”, a teraz Agnieszka Rosa poświęciła całą kolekcję właśnie diamentom. Oprawiła je w ukochanym żółtym złocie, a projektując, skupiła się na ich kształtach. W kolekcji na wiosnę 2021 nie znajdziemy dwóch takich samych wzorów, bo diamenty, którymi ozdobiła pierścionki, kolczyki i bransoletki, mają najróżniejsze szlify i kolory. Wśród nich szmaragdowy, owalny i najpopularniejszy, jakim jest brylantowy, a obok tych o krystalicznie czystym zabarwieniu, znalazły się także te o lekko koniakowym.
– Podczas pracy nad kolekcją zależało mi, aby maksymalnie wyeksponować piękno kamieni. Subtelna oprawa miała sprawiać wrażenie, jakby diamenty dosłownie lewitowały w powietrzu – powiedziała projektantka. – Ciepły odcień połączony ze złotem tworzy ciekawą wizualnie kompozycję – dodała.
W sesji zdjęciowej autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika Rosa postanowiła zaprezentować także dobrze znane projekty marki w nowej odsłonie. – Nasze klientki kolekcjonują różne elementy latami, by potem łączyć je w oryginalne zestawy, niezależnie od sezonu, w którym zostały pokazane – powiedziała.
Dyrektor artystyczna: Joanna Skiba
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Asystent fotografów: Aleksander Balcerek
Modelka: Natalia Darasz/Model Plus
Stylizacje: Katarzyna Mioduska
Włosy i makijaż: Aneta Kostrzewa