
Nowa kolekcja Everyday Minimal marki Gino Rossi powstała we współpracy z fotografką i influencerką Hannah Lord. Głównym założeniem nowego projektu było stworzenie minimalistycznych i modnych stylizacji.
Dzięki kolekcji Everyday Minimal codzienny look dopełnią nonszalanckie dodatki: torby w geometrycznych kształtach oraz wygodne obuwie: ciężkie mokasyny, sztyblety i stylowe kozaki.
W najnowszej kampanii influencerka Hannah Lord przedstawia codzienne stylizacje w nieco ciekawszym wydaniu. Do klasycznego garnituru zakłada białe mokasyny z czarną podeszwą oraz torbę bagietkę. Kozaki w ciemnym odcieniu z wysoką cholewką stylizuje z szarym płaszczem w męskim kroju oraz białą torbą z kieszeniami. Wygodny strój składający się z jasnych dżinsów, czarnej prostej koszuli i zarzuconego na ramiona brązowego swetra dopełnia małą, jasnobrązową torebką w stylu baguette z kapsułowej kolekcji Gino Rossi.

Modele z nowej kolekcji zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów. Gwarantują trwałość i funkcjonalność, a także nieskazitelny wygląd przez długie lata. Dzięki prostym formom, z pewnością będą doskonałym wyborem również w kolejnych sezonach.
Sesja Everyday Minimal z Hanną Lord powstała na ulicach Nowego Jorku. To kontynuacja międzynarodowego projektu CCC, zapoczątkowanego przez serię „24h in L.A. with Jen Wonders” we współpracy z marką Jenny Fairy.
Kolekcja marki Gino Rossi dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.