Paulina Pyszkiewicz zbudowała markę LEBRAND, odwołując się do idei ponadczasowości, wygody, uniwersalności. O tych fundamentach myślała, tworząc najnowszą kolekcję. „Heatwave” to propozycje skrojone z myślą o lecie – wielofunkcyjne i minimalistyczne, ale i pełne modnych, wyrazistych akcentów. Będą inspiracją do stworzenia wakacyjnej szafy kapsułowej, pełnej elementów gotowych do noszenia w różnych konfiguracjach, na różne okazje i w najróżniejszych letnich kurortach.
Lato rządzi się swoimi prawami, także w kwestii mody, w której najbardziej pożądanymi projektami stają się te najwygodniejsze, najbardziej uniwersalne i gotowe do stylizowania w różnych konfiguracjach. Na niezawodnych formułach okraszonych estetyką kobiecego minimalizmu opiera się najnowsza odsłona marki LEBRAND.
Kolekcja „Heatwave” to zbiór propozycji, które bez wahania spakujecie do wakacyjnej walizki, ale też z frajdą będziecie je nosić na różne sposoby: luźne tuniki gotowe do zarzucenia na bikini, idealne również do połączenia z wyrazistą biżuterią i awangardowymi dodatkami, zmysłowe sukienki, które w dzień zestawicie z koszykiem z rafii lub bestsellerową shopperką marki, a wieczorem z małą it-bag, a także bawełniane komplety, w których odkrywać będziecie uroki wakacyjnych kurortów. Oraz flagowe dla LEBRAND topy z opadającymi ramionami, które w najnowszej odsłonie występują w wersji we wzór bandany, lansowany przez markę.
Najnowszą kolekcję marki Pauliny Pyszkiewicz sfotografowała Dorota Szulc, znakomicie oddając klimat rozgrzanego letnim słońcem miasta i beztroską atmosferę wakacji.
Modelka: Karolina Warzecha/ Modelplus
Zdjęcia: Dorota Szulc
MUA: Kama Jankowska
Stylizacja: Gabriela Tuszyńska
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.