Po Kenzo, Balmain i Versace przyszedł czas na Moschino! Już 8 listopada do wybranych sklepów H&M trafi kolekcja zaprojektowana przez włoski dom mody.
Skandywaska sieciówka nie zwalnia tempa. Po owocnej współpracy z projektantem Erdem Moralioglu, który zaproponował fanom marki klasyczną i elegancką kolekcję, H&M zaprosiło do współpracy legendarną włoską markę Moschino.
Sekret został ujawniony podczas festiwalu Coachella, który odbywa się właśnie w Californi. Modelka Gigi Hadid i projektant marki Jeremy Scott poprzez Instagram Live ogłosili światu projekt, który już tej jesieni trafi do wybranych sklepów i do sprzedaży online. Zarówno modelka, jak i dyrektor kreatywny Moschino mieli na sobie pierwsze projekty z kolekcji, która tętni radością, witalnością i humorem.
Scott, który w Moschino pracuje od 2013 roku znany jest z niecodziennych pomysłów i niekonwencjonalnego podejścia do mody, które łączy w sobie elementy popkultury. Wystarczy przypomnieć sobie kolekcje marki inspirowane McDonaldem czy lalką Barbie.
– Jestem niesamowicie dumny z kolekcji MOSCHINO [tv] H&M. Od zawsze starałem się przemówić poprzez modę do różnych ludzi z całego świata, a dzięki tej współpracy będę w stanie dotrzeć do większej grupy fanów niż kiedykolwiek wcześniej – powiedział w oficjalnym oświadczeniu projektant.
Kolekcja będzie składać się z linii damskiej, męskiej, pełnej gamy akcesoriów oraz kilku dodatkowych niespodzianek.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.