W nowej kolekcji kosmetyków Chanel francuska marka oferuje zrównoważone podejście do piękna. Linia N°1 De Chanel łączy pielęgnację skóry, makijaż i mgiełkę zapachową. Główny składnik formuł stanowi kamelia, emblematyczny kwiat Gabrielle Chanel.
Czerwona kamelia to rzadko spotykany kwiat. Charakteryzuje się dużymi płatkami przypominającymi róże i rewitalizującymi właściwościami, dlatego laboratorium Chanel postanowiło stworzyć formułę opartą na składnikach tej rośliny. Kosmetyki z linii N°1 De Chanel zawierają do 76 proc. pochodnych kamelii, przy czym płatki, nasiona i drożdże są wykorzystywane tak, aby nie marnować żadnej części rośliny. Woda kameliowa odświeża, olej z czerwonej kamelii utrzymuje wilgoć w skórze, a wyciąg z drożdży typu Pichia wzmacnia barierę lipidową naskórka.
Wśród kosmetyków z kolekcji N°1 De Chanel znajdziemy produkty do pielęgnacji skóry, makijaż i mgiełkę zapachową. Rytuał pielęgnacyjny rozpoczyna puder, który po kontakcie z wodą zamienia się w piankę. Następnym krokiem jest serum rewitalizujące, które chroni skórę przed zanieczyszczeniami miejskimi. Używane regularnie, wygładza zmarszczki i rozszerzone pory. Poprawia elastyczność i rozświetla.
Kolejny etap to wyjątkowy krem do twarzy. Formuła specyfiku N°1 De Chanel wygładza zmarszczki i uelastycznia skórę. Podobne działanie ma krem do pielęgnacji okolicy oczu, którego formuła zawiera aż 40 proc. składników pochodzących z kamelii. Produkty zachwycają zapachem i konsystencją.
Jak na wiodącą markę w olfaktorycznym świecie przystało, w kolekcji N°1 De Chanel nie mogło zabraknąć mgiełki zapachowej. L'Eau Rouge to woda skomponowana z nut cytrusowych, jaśminowo-różanego akordu i zwieńczającego mieszankę piżma z irysem. - Zacząłem od mnogości kwiatowych wariacji jaśminu, kwiatu pomarańczy i róży typowych dla Chanel, a następnie połączyłem je z musującymi nutami czerwonych owoców - mówi kreator zapachu, perfumiarz Olivier Polge.
W kolekcji N°1 De Chanel znajdziemy również balsam i kosmetyki do demakijażu. Oferta kosmetyków kolorowych została rozszerzona o rozświetlający podkład i kremowe róże - błyszczyki, których nie może zabraknąć w naszych kosmetyczkach.
Chanel dba o środowisko, dlatego priorytetem marki jest opracowanie formuł opartych na naturalnych surowcach. Linię N°1 De Chanel zaprojektowano w sposób ekologiczny. Waga opakowań została zredukowana o minimum 30 proc., a 80 proc. produktów z tej gamy wykonano z recyklingowego szkła. Ograniczono użycie tworzyw sztucznych, zwłaszcza tych jednorazowych, a wszystkie wieczka opakowań zawierają materiały pochodzące z recyklingu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.