W nowym sezonie Levi’s namawia do czerpania przyjemności każdego dnia. Ponieważ przyszłość wciąż jest niepewna, poczujmy się komfortowo i stylowo zarówno w domu, jak i poza nim. Doskonale sprawdzą się propozycje marki z wiosenno-letniej kolekcji – wygodne i luźne kroje oraz miękkie tkaniny.
Inspiracją do stworzenia kolekcji były lata 70., ale widziane przez pryzmat lat 90. Marka proponuje więc rozszerzane spodnie, dżinsy o kroju baggy, dużo kolorów i kwiatów. Linia damska to w tym sezonie uosobienie domowego komfortu, ale i dynamicznego stylu życia poza nim. Nowością jest model dżinsów Levi’s 501 ’90s, które swoim luźnym krojem nawiązują do lat 90. Nowe „pięćsetjedynki” charakteryzują się obszerniejszym krojem w biodrach, szerszymi nogawkami i wykończeniem w stylu vintage. Będą dostępne w wielu odcieniach.
Jeśli mowa o wygodzie, nie można zapominać o dresach, które już w poprzednich sezonach stały się hitem. Świetne do domu, są również wygodną propozycją na wyjścia. Marka stworzyła idealne dresy z linii „Red Tab Sweats”, o oversize’owym kroju, wykonane z miękkiej dzianiny frotté, dzięki czemu zapewniają wygodę i styl.
W kolekcji męskiej widoczna jest natomiast inspiracja latami 80. i 90. Znów królują obszerne fasony. W linii dla mężczyzn znajdziemy wszystkie kultowe modele dżinsów, takie jak Levi’s XX Chino czy Levi’s 501, oraz rozszerzoną gamę bluz. W sprzedaży ponownie pojawi się również model retro 501 Taper, z charakterystycznymi zwężanymi nogawkami.
Miłośnicy dresów również znajdą coś dla siebie, bo w linii „Red Tab Sweats” do wyboru dostępne będą bluzy, zarówno z kapturem, jak i bez, spodnie, w tym nowy model – bez ściągacza, i szorty.
Marka Levi’s poszukuje nowych rozwiązań ekologicznych, dlatego zastosowała naturalne barwniki roślinne i związane z nimi techniki farbowania. Barwniki te pozwalają uzyskać żywe odcienie lawendy, różu czy żółci, które nawiązują do kolorystyki lat 70. W ten sposób powstała odnowiona kolekcja „Fresh”, zainspirowana kolekcją „Fresh Produce” z lat 70.
– Na wiosnę 2022 tworzyliśmy projekty z myślą o przyszłości, nie wiedząc, jak ta przyszłość będzie wyglądać. Chcieliśmy wziąć najlepsze elementy tego, czego nauczyliśmy się w zeszłym roku i połączyć je z ekscytacją powrotu do normalnego życia na zewnątrz – mówi Jill Guenza, wiceprezeska ds. wzornictwa damskiego w Apparel, Levi’s, Strauss & Co.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.