Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Lose your head marki Vicher
Założycielki marki, siostry Inez i Katarzyna, zachęcają, by chwytać dzień. Motywem przewodnim nowej kolekcji jest motyl. Jego forma zainspirowała konstrukcję ubrań i ręczne ilustracje na tkaninach.
Dla twórczyń marki Vicher motyl symbolizuje odrodzenie, przemianę, transformację. Surrealistyczny „Statek motyli” Salvadora Dalego, lekkie konstrukcje i neonowe barwy z lat 80. stanowiły punkt wyjścia do stworzenia kolekcji Lose your head. Znajdziemy w niej sukienki mini ze skrzydlatymi rękawami, jedwabne maksi o luźnym fasonie, czy kombinezony, które nie mają zbyt wiele wspólnego z workwearem, bo zatopione zostały w cukierkowych odcieniach różu albo mienią się miedzianym blaskiem. Pojawiła się też mała biała idealna na letni ślub w plenerze. Przy wielu projektach wykorzystano najmodniejszy odcień sezonu – limonkową zieleń, którą noszą już Hailey Bieber, Bella Hadid czy Beyoncé. Równie elektryzujące jest połączenie różu i czerwieni. Na tkaniny sukienek, kimon i luźnych spodni przeniesiono ilustracje motyli. Ten motywy wraz z logo marki przewija się także na bardziej sportowych fasonach – bliskich ciału legginsach i bluzkach oraz kostiumach kąpielowych: bikini i jednoczęściowych z asymetryczną falbaną. Jak zwykle w kolekcjach marki zadbano o precyzyjnie wykonane detale: drapowania, falbanki i plisy, które tym razem mają spełniać przede wszystkim jedną funkcję: przeobrażać kobietę w motyla w myśl piosenki „Motylem jestem” Ireny Jarockiej. „Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze. Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej”, nuci w jej takt dziewczyna Vichra.
Zdjęcia: Paulina Wesołowska
Stylizacje: Ewelina Gralak
Asystentka stylistki: Natalia Osełka
Makijaż i włosy: Kama Jankowska
Movement Director: Michał Gerlach
Scenografia: Michał Zomer
Modelka: Giulia Manini / Next
Asystenci fotografa: Hubert Libuda, Gabriel Orłowski
Produkcja i casting: Ania Rybus/ Prospero Production