Znaleziono 0 artykułów
22.11.2023

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Cherry on top” marki Maar

22.11.2023
Fot. Tymek Mac

Agata Wojtczak i Antoni Bielawski postanowili zaserwować nam pyszne desery w nowej kolekcji biżuterii marki Maar „Cherry on top”. Kolczyki i pierścionki uformowane w kształty bitej śmietany, hiszpańskich churrosów i tortów zachęcają do oddawania się przyjemności.

Delfiny, muszle i fale ustępują miejsca słodkim kształtom inspirowanym deserami w kolekcji Maar „Cherry on top” na jesień-zimę 2023-2024. Tym samym Agata Wojtczak i Antoni Bielawski, para w pracy i w życiu, nawiązują do jednej ze swoich poprzednich kolekcji, „Podano do stołu”.

Torty, churrosy, kremy i wiśnie, czyli kolekcja Maar „Cherry on top” na sezon jesień-zima 2023-2024

Nowa kolekcja Maar opiera się na elementach charakterystycznych dla marki: kamieniach, dużych formach, pierścionkach. Przyszedł czas na słodkie motywy, które od dłuższego czasu chodziły Agacie i Antoniemu po głowie. Podczas wycieczek po Polsce i po świecie zobaczyli sporo tortów, wykwintnych kremów, lodów i innych słodyczy. Jedli jednak głównie oczami. Agata przyznaje, że za słodkościami właściwie nie przepada. – Podoba mi się, jak się układają kremy, jak ściekają polewy po ciastach, jak roztapiają się lody – przyznaje. – Poza tym desery mają to do siebie, że można się nimi rozpieścić, trochę tak, jak biżuterią – dodaje. 

Fot. Tymek Mac

Słodycze okazały się intrygującym motywem i świetnie wpisały w estetykę Maar. W kolekcji „Cherry on top” znajdziemy przede wszystkim pierścionki – z wisienką, sygnet niczym piętrowy tort z różowym chalcedonem czy pierścionek z cytrynem kojarzącym się z kremem lemon curd, którego Agata chętnie używa w kuchni do cytrynowych tart. – Wyrzeźbienie tego pierścionka było największym wyzwaniem w tej kolekcji. Żeby uzyskać efekt spływających z niego kropli, musiałem rzeźbić go z kilku rodzajów wosku o różnej temperaturze topnienia – opowiada Antoni. W nowej kolekcji jest też pokaźnych rozmiarów sygnet w kształcie serca na wzór pierścionka vintage, który projektanci znaleźli na targu staroci w Nicei. Agata i Antoni nigdy nie przepuszczają okazji, by odwiedzić tego typu miejsca. Zresztą na swoim instagramowym koncie Agata prawie w każdą niedzielę relacjonuje wyprawy na pchle targi w Warszawie i okolicach.

Fot. Tymek Mac

Smakowitym motywem przewodnim kolekcji Maar jest oczywiście tytułowa wisienka na torcie. Jest więc naszyjnik z nieregularnymi wiśniami, subtelny pierścionek z dwoma granatami i zielonym agatem, są kolczyki i pierwsza broszka w kolekcji Maar, właśnie w kształcie dorodnej wiśni. 

Fot. Tymek Mac

Aby było jeszcze bardziej jak w starej włoskiej czy francuskiej cukierni, a może jak w „Marii Antoninie” w reżyserii Sofii Coppoli, w linii „Cherry on top” pojawiają się kolczyki kokardki. Są też różowe tasiemki z falbanką, na których zawisły nieregularne perły. To ważny element każdej kolekcji tworzonej przez Antoniego i Agatę. Tym razem są słodkie, a nie grungeowe. – W końcu to kolekcja o słodkościach właśnie – podsumowują Agata Wojtczak i Antoni Bielawski. Na taką dawkę cukru można skusić się bez wyrzutów sumienia. 

Art direction: Agata Wojtczak
Zdjęcia: Tymek Mac
Modelka: Kate Jastrzębska/ Selective Management
Makijaż i włosy: Ewelina Klećkowska
Stylizacja: Kacper Kujawa
Asystentka stylisty: Natalia K
ącka
Wideo:
 Kate Isaeva
Scenografia: Agata Wojtczak, Antoni Bielawski
Tort: Basia Bieniek

Fot. Tymek Mac
Fot. Tymek Mac
Fot. Tymek Mac
Fot. Tymek Mac
Fot. Tymek Mac

 

Paulina Klepacz
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Cherry on top” marki Maar
Proszę czekać..
Zamknij