Buty i torebki MAKO to od lat synonim najwyższej jakości. W kolekcji na jesień-zimę 2021 polska marka proponuje wypróbowane modele, ale też powiew świeżości w minimalistycznej odsłonie, która współgra z aktualnymi trendami. Twarzą kampanii została modelka Asia Piwka.
Czerń i beż, brąz i karmel – te barwy dominują w kolekcji MAKO jesień-zima 2021. Projekty, niezależnie od tego, czy chodzi o ponadczasowe modele, które na stałe zagościły w asortymencie marki, czy o nowe formy o minimalistycznym wyrazie, zawsze wykonane są z wysokiej jakości skóry: gładkiej i przyjemnej w dotyku sauvage.
W kolekcji znajdziemy torebki na każdą okazję: od pojemnych worków, przez shopperki, torebki typu „teddy bear”, tak zwane chmurki z polskiej wełny czy te w rodzaju „baguette” w wersji mini. Ich wspólnym mianownikiem jest wygoda. Wszystkie modele mają wymienne rączki: z marszczeniami oraz klasyczne bez zdobień. Spośród butów uwagę przyciągają masywne botki, które dostępne są także z kontrastową podeszwą.
Wszystkie modele torebek MAKO powstają we współpracy z polskimi manufakturami. – To ogromna satysfakcja pracować z lokalnymi manufakturami, cieszę się, że możemy się wzajemnie wspierać – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. Z kolei buty wykonane są we Włoszech, w Portugalii i Hiszpanii.
Zdjęcia: Borys Synak
Modelka: Asia Piwka / ModelPlus
Stylizacje: Olivia Kijo
Makijaż i włosy: Kasia Olkowska
Scenografia: Piotr Piwowar
Wideo: Piotr Dębski
Asystenci: Mateusz Skraba, Irek Krynicki
Retusz: Magda Baran
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.