Triumph wiosna-lato 2022: Komfort ponad wszystko

Comfort My Way – najnowsza kampania marki Triumph – zachęca do cieszenia się komfortem na własnych warunkach. – Każda z nas jest inna, ale łączy nas potrzeba bycia sobą – tłumaczy ambasadorka marki Joanna Koroniewska.
Komfort to więcej niż wygoda. Rzeczy, które dają nam poczucie komfortu, powinny być eleganckie, subtelne i wyrafinowane. Marka Triumph rozumie komfort także jako pozytywne nastawienie do życia i akceptację siebie, jednocześnie zachęcając, by każda z nas definiowała go na swój sposób. Kampanią Comfort My Way zachęca do pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia.

Zwiastunem najnowszej kampanii Triumph jest wideo z coverem piosenki „I want it that way” zespołu Backstreet Boys w wykonaniu europejskich ambasadorek marki. Jedną z nich jest popularna aktorka Joanna Koroniewska, która na swoich social mediach zachęca kobiety do akceptacji ciała i życia na swoich własnych zasadach.
– Każda z nas jest inna, ale w wyjątkowy sposób łączy nas potrzeba komfortu i bycia sobą. Każdego dnia, na swoich własnych warunkach. Komfort to nie tylko stan relaksu, to nastawienie do życia i samej siebie. To moja wewnętrzna zgoda na to, jaka jestem. Potwierdzenie, że dobrze mi ze sobą i swoim ciałem – mówi Koroniewska.

Na potrzeby kampanii Comfort My Way oryginalne słowa utworu Backstreet Boys (ten wybór idealnie wpisuje się w trend na lata 90. XX w.) zastąpiono tekstem: „No matter it it’s night or day, we always want to be ourselves. Let that feeling make my day, I want it my way”.
Triumph przygotował coś wyjątkowego również dla swoich klientek, które będą mogły zaangażować się w projekt Comfort My Way przez udział w spersonalizowanej sesji brafittingu w wybranych salonach Triumph. Poszukiwania komfortu można przecież zacząć od zakupu bielizny, która sprawia wrażenie, jakby była uszyta na miarę. A właśnie tego należy spodziewać się po nowościach marki. Biustonosz Amourette 300 w wiosennej odsłonie to romantyczna propozycja w odcieniu Naked Pink.
Wykonana z elastycznej koronki, doskonale dopasowuje się do wszystkich kształtów i rozmiarów miseczek. W serii Amourette w kolekcji na sezon wiosna-lato 2022 pojawił się też innowacyjny Amourette Charm z profilowaną koronką w kolorze klasycznej czerni, zapewniający wygodę aż do miseczki F.

Konkurs: What is comfort Your way?
Razem z marką Triumph zapraszamy do udziału w konkursie. Do wygrania 5 voucherów na zakupy w sklepach Triumph o wartości 300 złotych. Jak wygrać? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie, czym jest dla Ciebie komfort. Prosimy o wysłanie odpowiedzi na adres e-mailowy konkurs@vogue.pl z dopiskiem: Triumph x Vogue Polska. Jury złożone z przedstawicieli redakcji wybierze najciekawsze odpowiedzi.
Konkurs trwa od 9 do 15 kwietnia do godz. 23:59.
Regulamin konkursu dostępny pod linkiem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.