Od 34 lat marka Patrizia Aryton szyje wysokiej jakości ubrania. Jej znakiem rozpoznawczym są płaszcze, którym poświęcona została kolekcja na jesień-zimę 2023. Do produkcji ponadczasowych krojów wykorzystano wełnę dziewiczą, suri alpakę i kaszmir.
W 1989 roku Danuta i Ryszard Cieroccy założyli markę Aryton, znaną dzisiaj pod nazwą Patrizia Aryton. Ich projekty szybko skradły serca Polek, wyróżniając się na rynku jakością i ponadczasowymi krojami. Cztery lata temu za sterami domu mody stanęła córka Cierockich, Patrycja Cierocka-Szumichora, która kontynuuje tradycje rodzinnej firmy, jednocześnie dbając o potrzeby współczesnych klientek.
Prezentując najnowszą kolekcję, postanowiła ukazać kulisy postawania flagowych projektów. Kampanii „Po drugiej stronie lustra” towarzyszy film zdradzający, jaką drogę przechodzi płaszcz od krawieckiego stołu, do wieszaka w butiku marki. W kapsule znalazły się idealnie dopracowane modele uszyte z najlepszych na rynku tkanin, wełny dziewiczej i jagnięcej, baby suri, suri alpaki czy kaszmiru.
– Nowa kampania to opowieść o produkcie, dzięki któremu moja Mama spełniła swoje marzenia o projektowaniu. Mam ogromną przyjemność dzielić tę pasję, tworząc nowe kolekcje. Historia powstawania płaszcza to także ukłon dla utalentowanych krawcowych Patrizia Aryton i wartości ich rzemiosła – wyjaśnia Patrycja Cierocka-Szumichora.
Miłośniczki klasyki wybierać mogą spośród modeli utrzymanych w odcieniach beżu, szarości i granatu. W kolekcji pojawiła się także seria Luxury Line ze starannie wyselekcjonowanymi projektami charakteryzującymi się najwyższą jakością wykonania.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.