Pola de Nicolay, założycielka marki Pola N., nieprzypadkowo na premierę nowej kolekcji wiosna-lato 2024 wybrała marzec. Jest miesiącem kobiet nie tylko ze względu na ich święto. Marzec to okres zmian, czas, w który wkraczamy z nową siłą i aspiracjami. Tę energię widać w projektach brandu.
– Każda moja kolekcja jest dla kobiet i o kobietach, ale w sezonie wiosna-lato 2024 chciałam jeszcze bardziej podkreślić niezależność naszej płci, różnorodność i piękno, które z tego wynikają. Nie tylko od święta, ale codziennie kochamy siebie, swoje ciała i umysły. Wiosna daje energię, dzięki której bardziej nam się chce – mówi właścicielka marki Pola de Nicolay.
Nowa kolekcja składa się z projektów o prostych, choć uszytych z nietuzinkowych materiałów krojów. Są w niej znane z wcześniejszych sezonów modele, ale też nowe propozycje, które świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje. Wyrazistymi barwami zachwycają m.in. garnitur Vanice w kolorze czerwonym, obszyty różowym wykończeniem „scallop” czy bluzka Tokio – uszyta z niebieskiej bawełny, połączonej z bordowymi lamówkami.
Dobrą wiadomością dla fanów marki jest powrót bestsellerowego setu Cloud. Minimalistyczny komplet wyróżnia się zdobieniem przypominającym chmurki, które naszyto na rękawach marynarki i dołach spodni. Z kolei nowością jest zapinany na guziki, wełniany sweter z krótkimi, bufiastymi rękawami. Komponuje się z pozostałymi fasonami marki i dobrze sprawdzi się w chłodniejsze dni.
Każdy z projektów nowej kolekcji marki Pola N. to wariacja na temat klasycznych fasonów, a uwagę zdecydowanie przyciągają detale. Dzięki nim ubrania nabierają wyjątkowego, romantycznego charakteru.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.