Kolekcji Zimmermann na wiosnę 2022 „The Dancer” powstała z inspiracji tańcem i jego złożoną naturą. Marka przygląda się na binarnym koncepcjom siły i kruchości, ruchu i stałości, ciemności i jasności czy samodyscypliny w kontrze do intuicji.
„Myśleliśmy o tańcu – doceniając moc i sprawność fizyczną, a zarazem wdzięk i płynność, z jaką tancerz porusza się na scenie. Była to również okazja, by przyjrzeć się naturze tańca, jego pięknu i żywiołowości. Te wpływy ukształtowały sposób, w jaki podchodzimy do każdego elementu kolekcji. Staraliśmy się stworzyć poczucie równowagi w każdej stylizacji” – wyjaśnia koncepcję kampanii Nicky Zimmermann, dyrektor kreatywna marki.
Bezpośrednią inspiracją kolekcji był balet – body zakładane przez tancerki i tancerzy, spódnice z szyfonu, noszone z kaszmirowymi topami. To luźne stroje, na które artyści mogli pozwolić sobie po próbach: kombinezony cargo, spodnie dresowe czy minispódnice z nadrukami graffiti.
W kampanii można dostrzec również zamiłowanie Zimmermann do elementów kojarzonych z bielizną, które widać w niezwykle kobiecych tiulowych gorsetach. Z kolei falbany podkreślają wdzięk, a sportowe topy celebrują siłę fizyczną. Nie brak też pereł i nadruków, które dla Zimmermann są nieodłącznym elementem wielu kolekcji. Wraz z fotografem Pierre’em Toussaintem i florystką Saskią Havekes, projektantka bawiła się kompozycją, głębią i hiperrealnością. Nadruk farby wydaje się spływać po jedwabnym materiale, uzupełniając całą paletę kolorów kolekcji.
Kreacja: Emil Vrisakis / Smile Agency
Modelka: Giedre Dukauskaite
Fotograf: Benny Horne
Wideo: Andy Swartz
Stylizacja: Romy Frydman
Produkcja: Anna Zantiotis Productions
Dyrektor artystyczna: Gabriele Hackworthy
Makijaż: Jodie Boland
Fryzury: James Rowe
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.