W listopadowy wieczór Ilona Majer i Rafał Michalak zaprezentowali najnowszą kolekcję swojej marki – MMC Studio. Ubrania na jesień-zimę 2023-2024 powstały z inspiracji latami 80. i 90. ubiegłego wieku. To oversize’owe kroje, nieszablonowe połączenia i miks kolorów.
Na miejsce premiery najnowszej kolekcji duet MMC Studio wybrał postindustrialną przestrzeń Bohema Strefa Praga. Na wybiegu pokazano projekty inspirowane latami 80. i 90. XX wieku, dźwiękami muzyki elektronicznej oraz latami studenckimi, gdy panowała moda na grunge. Projektanci powrócili do współpracy z artystą Oskarem Ziętą, który zadbał o scenografię pokazu tworząc unikatowe obiekty wykonane ze szlifowanej srebrnej stali.
– Prace Oskara Zięty, charakteryzujące się efektem nadmuchiwanej stali, stanowią jeden z fundamentów naszej nowej kolekcji. Niepowtarzalność jego obiektów została przeniesiona na tkaniny. Zdecydowaliśmy się użyć srebrnej, lustrzanej skóry, z Włoch sprowadziliśmy ultralekkie lustrzane neony, z których uszyliśmy nasze słynne puchówki – tłumaczą projektanci.
Podczas pokazu zaprezentowano ponad czterdzieści stylizacji. Ekstrawaganckie puchówki przeplatały się z długimi płaszczami czy przeskalowanymi marynarkami. Królował oversize i nonszalanckie połączenia stylu sportowego z eleganckim. Wśród tkanin przeważały cekiny, skóra oraz nylon o różnych odcieniach i fakturach. Monochromatyczną paletę barw przełamano zaś intensywnymi kolorami czerwieni, fioletu oraz limonki.
W nowej kolekcji pojawiła się również męska bielizna projektu MMC Studio x Atlantic. Joanna Zielonka, projektantka marki Atlantic, studiowała razem z Rafałem Michalakiem i Iloną Majer w Łodzi na Akademii Sztuk Pięknych. Duet zaprosił do współpracy również markę Apart. Łańcuchy, wyraziste bransolety, zjawiskowe pierścionki oraz geometryczne formy dopełniały stylizacje.
Za fryzury modelek i modeli odpowiadał Emil Zed z zespołem stylistów Schwarzkopf Professional i wsparciem produktów z linii Session Label, natomiast makijaże wykonali eksperci marki Clinique. O zbilansowane posiłki zadbał catering dietetyczny Magdy Gessler, Dieta POMIDOR, a o nawodnienie ekipy marka Cisowianka Perlage.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.