Nowa polska marka Wiktoria Frankowska Studio debiutuje kolekcją City Thoughts na sezon jesień-zima 2022-2023. Jej flagowym projektem jest krawat wyrażający kobiecą siłę.
Wiktoria Frankowska – projektantka pokolenia TikToka, absolwentka MSKPiU, zwyciężczyni pierwszej edycji międzynarodowego konkursu Responsible Fashion Awards – startuje z marką Wiktoria Frankowska Studio. Ubrania i dodatki z debiutanckiej kolekcji City Thoughts na sezon jesień-zima 2022-2023 zostały uszyte z wysokiej jakości materiałów. Porojektantka postawiła na ekologiczne rozwiązania (część tkanin pochodzi z recyklingu), kroje oversize i mocne ramiona.
Krawat – flagowy produkt Wiktorii Frankowskiej – noszony przez kobiety staje się symbolem siły. Stąd też wzięło się oznaczenie produktów marki literą „V”, co nawiązuje do kształtu krawata.
W kolekcji znalazły się także długie płaszcze, garnitury o nietypowych formach, lekkie sukienki, koszule, czy topy z wycięciami.
Każda rzecz odszywanana jest w Polsce. By zapobiec nadprodukcji, praca nad danym projektem rozpoczyna się dopiero po złożeniu przez klientkę zamówienia. Zgodnie z założeniem projektantki, z każdą kolejną kolekcją będą wdrażane nowe, ekologiczne rozwiązania.
Zdjęcia: Łukasz Kuś
Modelki: Maja Salamon i Natalia Napieralska
Makijaż: Iza Kućmierowska
Włosy: Michał Pasymowski
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.