Najnowsza kolekcja marki Elementy powstała z inspiracji zimowymi krajobrazami. To ukłon w stronę natury i zrównoważonej mody. W linii znajdziemy miękkie faktury, minimalistyczne kroje i naturalne materiały. Otulimy się wełnianymi płaszczami, kaszmirowymi swetrami i puchowymi kurtkami debiutującymi w ofercie polskiej marki.
Marka Elementy wie, że nic tak dobrze i stylowo nie ogrzeje nas zimą, jak wełniane dzianiny. W najnowszej kolekcji znajdziemy więc klasyczne płaszcze w odcieniach beżu, czerni i szarości. Pod nie założymy wykonane z najlepszej jakości wełny merino i kaszmiru swetry. Mięsiste sploty i przyjemne w dotyku faktury otulają ciepłem, a klasyczne kroje pasują do każdej stylizacji. Z tego niezawodnego materiału uszyto także dodatki – czapki, szaliki oraz balaklawy.
Zima 2024 z marką Elementy zapowiada się bardzo stylowo
Po raz pierwszy w kolekcji marki Elementy pojawiły się puchowe kurtki. Modele Down Collection wykonano z wytrzymałych tkanin odpornych na wiatr i deszcz. Wypełnienie to 80 proc. puch gęsi i 20 proc. pióra, co zapewnia nie tylko komfort termiczny, ale i lekkość ubrania. Wykorzystana do produkcji membrana skutecznie zatrzymuje pióra, a certyfikat RDS potwierdza jego etyczne pochodzenie. W linii pojawiła się również kamizelka Olaf, idealna jako dodatkowa warstwa w chłodne dni. Minimalistyczny design, uniwersalny kolor i niezawodna funkcjonalność sprawiają, że będzie stylowym wyborem dla każdego. Niewychodzący z mody denim również znalazł się w najnowszej kolekcji. Uszyto z niego spódnice, spodnie i koszule jeansowe, świetnie pasujące do wełnianych elementów.
Po raz pierwszy sesja zdjęciowa wyszła poza studio. Dyrektorka artystyczna marki Klara Ogielska-Bernecka uchwyciła nie tylko naturalność kolekcji, ale i podkreśliła kontrast między surowością jesienno-zimowego krajobrazu a delikatnymi kwiatami nawiązującymi kolorem do kluczowych produktów linii. Najnowsza kampania to gra przeciwieństw, w której chłód walczy z ciepłem, a minimalizm zostaje przełamany wyrazistymi kolorami.
Dla marki ważna jest ekologia. Każdy element kolekcji został wykonany w sposób transparentny – od etycznego pozyskiwania surowców po procesy produkcji. Brand stale się rozwija i zachęca klientów do podejmowania świadomych wyborów. Kolekcje uzupełniają się wzajemnie, a ulubione modele można zakupić przez wiele sezonów.
Zdjęcia: Ola Walków
Dyrektorka artystyczna: Klara Ogielska-Bernecka
Główna projektantka: Basia Oramus
Modelka i model: Paulina Wyka, Adam Kaszewski / Selective Agency
Stylizacja: Michał Koszyk / Visual Crafters
Fryzury i makijaż: Aga Brudny / Art Faces
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.