Leo Season to kolejna ciekawa i warta uwagi polska marka. W parze z uznaniem ze strony branży idzie jej popularność na scenie międzynarodowej – minimalistyczne i utrzymane w nurcie power dressingu projekty brandu noszą gwiazdy, it-girls i influencerki. Nową kolekcją Leo Season umacnia tę pozycję. Jej tytuł „Metaliczny dualizm” wybrzmiewa jednak nie tylko z konstrukcji projektów, ale i całej komunikacji wizualnej – od fotografii po inspirowaną sztuką scenografię.
Koncept kampanii Leo Season na wiosnę-lato 2024 powstał w oparciu o inspiracje sztuką i relacjami, jakie dziedzinę tę łączą z modą. Jej twórców szczególnie zainspirowała rzeźba współczesna – pochylili się nad pracami takich artystów jak Anish Kapoor, Aldo Chaparro i Lynda Benglis i zastanowili się, jak tworzone przez nich formy przetłumaczyć na język ubioru. Na tym nie poprzestali – swój pomysł dopełnili scenografią, w której główną rolę odgrywały koce ratunkowe będące ukłonem w stronę twórczości polskiej artystki i performerki Alicji Żebrowskiej.
Prace i styl życia Alicji Żebrowskiej stały się źródłem inspiracji do wiosenno-letniej kolekcji Leo Season
Jednym z głównych motywów prac Żebrowskiej jest ciało i rola, jaką odgrywa w budowaniu tożsamości. Nawiązujące do jej twórczości elementy scenografii kampanii polskiej marki w subtelny sposób kreślą więc portret kobiety Leo Season – pewnej siebie i pogodzonej ze sobą, emanującej wyjątkową energię indywidualistki, intrygującej i niezależnej nonkonformistki.
To kobieta, która nie podążając ślepo ścieżką trendów, sama często je wyznacza. Bywa liderką opinii i it-girl, inspiruje swoim podejściem do mody i do życia, a w ubraniach i dodatkach upatruje przedłużenia swej osobowości i sposobu na zakomunikowanie najbliższej sobie estetyki.
Stworzone z inspiracji nią i z myślą o niej projekty Leo Season są więc minimalistyczne i ponadczasowe, ale i z pazurem – wyraziste, czasami utrzymane w nurcie power dressingu, a kiedy indziej nawiązujące do seksapilu w retro stylu. Marka zdążyła przyzwyczaić już swoje fanki do świetnych okryć wierzchnich, które w nowej kolekcji pojawiają się pod postacią obszernych kurtek z grubej skóry, bezbłędnie skrojonych marynarek z mocno podkreśloną talią lub szerokimi ramionami. Oprócz nich nie sposób przejść też obojętnie obok prostych i podkreślających sylwetkę sukienek w kolorze zmysłowej czerwieni, a także modeli z półprzezroczystej tkaniny.
Zdjęcia: Yan Wasiuchnik
Stylizacja: Paweł Jaśtak
Makijaż: Maryanna Yurkiewicz
Art Director: Anna Grunwald
Włosy: Gor Duryan
Set Design: Zofia Kozłowska
Video: Adrian Obreczarek
Casting: Ernest Rudzki
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.