W kolekcji polskiej marki MAKO na lato 2022 znalazły się klasyki i nowości. Najmocniejszym trendem jest kolor – soczysty odcień limonki, który świetnie sprawdzi się i solo, i w duecie z czernią.
W nowym sezonie marka MAKO stawia na zabawę formą i kolorem. Obok klasycznej, eleganckiej i wiecznie modnej czerni pojawiła się królująca na wybiegach, ekstrawagancka limonka, która świetnie sprawdza się zarówno w total lookach, jak i kontraście z czernią.
– Tego lata zachęcamy nasze klientki do przygody z mocnym kolorem. Czysty, świeży odcień limonki to ostatnio moja ogromna fascynacja! Inspiracją był ultranowoczesny Pantone safety yellow – mówi założycielka marki Anna Sękowska. W kolekcji znajdują się nowe modele butów, m.in. nabijane ćwiekami chodaki z przedłużoną cholewką, czarne klapki na platformie z dekoracyjnym supłem, czy kobiece mule na niewysokim obcasie.
Królują również torebki w kompaktowej wersji oraz modne w tym sezonie wakacyjne siatki, które splotem przypominają rybackie sieci. Powstały z wysokiej jakości materiałów sprowadzonych z Włoch. MAKO aktualizuje także swoje sztandarowe klasyki – kosze Sorrento, Portofino oraz Saint Tropez, które wyplatane są ręcznie z naturalnych liści palmowych oraz zdobione skórą pochodzącą ze słonecznej Italii.
W kampanii marki wzięła udział modelka Tarima Darim. Za aparatem stanął Borys Synak, a Olivia Kijo wykonała minimalistyczne stylizacje.
Zdjęcia: Borys Synak
Modelka: Tarima Darim (AS Management)
Stylizacje: Olivia Kijo
MUA / włosy: Kasia Olkowska (D'VISION)
Video: Piotr Dębski
Asystenci: Mateusz Skraba, Krzysztof Pierścieniewski
Retouch: Magdalena Baran
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.