Wasalaa: Wyrafinowana wygoda
Wasalaa założona przez Patrycję Wąsalę-Oponowicz w 2020 roku zasłynęła najwyższej jakości basikami. Do sprzedaży wchodzi właśnie kolekcja na sezon jesień-zima 2023.
Patrycja Wąsala-Oponowicz założyła markę Wasalaa w roku 2020. Od początku projektowała ubrania komfortowe, w których zakochały się kobiety w różnym wieku, o różnych sylwetkach i różnych osobowościach. Kolekcje marki idealnie wpisały się w wymogi czasów, w których coraz większy nacisk zaczęliśmy kłaść na indywidualność. Powstały więc basici z najwyższej jakości materiałów od ktorych wszystko się zaczęło. Kobiety pokochały je nie tylko za piękno, ale również za jakość,funkcjonalność oraz komfort noszenia. Od początku projektantka nie uznawała ograniczeń proponując nieprzeciętne fasony i ciekawe faktury które sprawiają, że rzeczy z metką Wasalaa stają się uniwersalne. Klientkami marki są kobiety, które chętnie eksperymentują z modą, ale również takie, ktore potrzebują bazy do garderoby. Kobiety, które wiedzą, jak budować własny styl, ale również takie, w ktorych ta świadomość projektantka chciała zbudować. Moda nie pyta o wiek, ani o rozmiar – najważniejsze jest poczucie komfortu. To ubrania mają dopasować się do nas, a nie odwrotnie. To idea, która od zawsze przyświeca marce.
Sukces marka zawdzięcza pracy zespołowej – doświadczeniu w tworzeniu ubrań, które przetrwają dłużej, niż jeden sezon, chęci do pracy, kreatywnemu spotkaniu talentów.
Wraz z rozwojem marki nie zrezygnowano z przyświecającej jej z początku idei uniwersalności, ale oferta pozasezonowych ubrań i dodatków poszerzyła się o wyjściowe elementy: sukienki, koszule, marynarki, ramoneski.
Teraz, gdy marka działa już na rynku od trzech lat, jej założycielka wprowadza kolejne zmiany. To ewolucja, a nie rewolucja, bo wciąż u podstaw leży pragnienie tworzenia ubrań, które nigdy się nie znudzą i nie opatrzą.
Już 10 sierpnia do sprzedaży online i w sklepach stacjonarnych trafi pierwsza odsłona kolekcji marki Wasalaa na sezon jesień-zima 2023.
Premierze nowej kolekcji towarzyszą dwa wyjątkowe wydarzenia dla brandu. Wasalaa doczeka się czwartego stacjonarnego sklepu. Po prężnie działających butikach w Warszawie, Krakowie i Poznaniu Wasalaa otwiera swoje podwoje w Gdańsku.
To nie wszystko. Po raz pierwszy kampanię reklamową zrealizowano za granicą. Stali współpracownicy marki, duet fotografów Ula i Max Lazarenko, wybrali się na Teneryfę. Księżycowy krajobraz wyspy posłużył za tło dla najnowszych projektów brandu. Przytłumione barwy nieba, piasku i skał – błękit, ochra, grafit – korespondują z paletą kolorystyczną kolekcji.
W kolekcji Wasalaa na sezon jesień-zima 2023 znalazły się ubrania, które otulają sylwetkę, dają poczucie swobody, pozwalają wyrazić siebie, ale szeptem, a nie krzykiem. Wszystkie wpisują się w najważniejszy trend ostatnich miesięcy, quiet luxury. Najwyższa jakość, ponadczasowe kroje, dyskretne detale – to wszystko widać w każdym looku zaprezentowanym w kampanii z Teneryfy.
Przebojem kolekcji okaże się z pewnością oversize’owy garnitur. Jednorzędowy, z szerokimi spodniami i przeskalowaną marynarką, utrzymany w grafitowym odcieniu, pozwala na wiele stylizacji. Można go nosić na gołe ciało, z delikatną biżuterią, na koszulę w ramach biurowego dress code’u albo z T-shirtem i sneakersami, by wpisać go w casualowy sznyt. W kolekcji nie mogło zabraknąć swetrów z golfem z wełny merynosów i alpaki, bluz z charakterystycznym półgolfem i szerokimi rękawami (odcień przypominający nocne niebo to idealne rozwiązanie na koniec lata i początek jesieni) oraz białej bluzy z niewielkim logo brandu. Wyróżniają się także czarne spodnie – wygodne jak dresy, eleganckie jak garniturowe. Z nimi komponuje się krótki żakiet z wyrazistymi guzikami. Taka zabawa proporcjami – szeroki dół do crop topu, to pomysł na okres przejściowy, gdy lato wolno przechodzi w jesień.
Każdy z tych elementów daje wolność, bo można komponować go na wiele sposobów.
Zasadę swobody stylizacji wyznaje zresztą sama założycielka marki, którą inspirują jej klientki. – Fajne jest obserwowanie tego, że klientki są coraz bardziej świadome, kombinują. Widać kobiecą siłę, nie boją się przeskalowanych form. To ich chęć do odważniejszych stylizacji nakręca mnie do projektowania coraz bardziej modowych fasonów. Fajnie widzieć też, że sięgają po uniseksowe fasony, przeskalowane garnitury które przełamują kobiecymi akcentami – mówi Patrycja Wąsala-Oponowicz.
Kolekcja marki Wasalaa na sezon jesień-zima 2023 trafi do sprzedaży w sklepach stacjonarnych i online 10 sierpnia o godzinie 11:00.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.