W najnowszej kampanii torebek polskiej marki Atomy osobiste wspomnienia z rodzimymi nadmorskimi kurortami mieszają się z inspiracją archiwalnymi fotografiami, które oddają ducha tamtych lat i przypominają o nieprzeciętej architekturze wybrzeża. Nowa kolekcja to zbiór miękkich, minimalistycznych fasonów idealnie oddających beztroskiego ducha wakacji – nostalgicznych, ponadczasowych i wygodnych w noszeniu.
Kadry z wiosenno-letniej kampanii marki Atomy wyglądają jak nostalgiczne pocztówki z wakacji. I to trafne skojarzenie, bo taki też był punkt wyjścia – zdjęcia przywołują osobiste wspomnienia sielskiej atmosfery wakacji spędzonych nad polskim morzem. Założycielki marki szczególnie dużo natchnienia odnalazły na fotografiach Mieczysława Wójcikiewicza. Jak mówią, przeniosły je w wakacyjny stan umysłu i zainspirowały do stworzenia pierwszej „lekkiej i miękkiej kolekcji”.
Atomy zasłynęły dzięki torebkom o wyraźnych, geometrycznych formach. W najnowszej kolekcji ich linie znacznie się upłynniają – nawet jeśli nie stają się typowo obłe, łagodnieją. Przemawia przez nie delikatność i romantyzm, które stanowią budulec nadal minimalistycznych, ale jednocześnie uniwersalnych i wygodnych w noszeniu form. –Projektowanie tej serii było dla nas zupełnie innym procesem niż dotychczas – mówią projektantki. Do kolekcji wprowadziły zamsz, a także mięciutką naturalną skórę w kolorze baletowego różu i czerni. Najpopularniejszym fasonom dały nowe oblicze – do serii DIA wprowadziły kokardki i marszczenia, a strukturalne modele ozdobiły kwiatowymi aplikacjami.
Zdjęcia: Marta Surovy
Asystent fotografa: Tomasz Pawlus | Daylight Studio
Make-up & włosy: Kama Jankowska
Stylizacje: Kasia Mioduska
Asystent stylisty: Aleksandra Mulawa
Modelka: Angelika Wierzbicka | Model Plus
Art direction: Marta Fijał | Miss June
Casting: Nikola Gutowska | Warsaw Creatives
Miejsce: Półwysep Helski
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.