Już 12 lutego o godz. 12 podczas konferencji „Sustainable Reflections for the year. Edition 2021” eksperci i liderzy biznesu z całej gamy branż opowiedzą o nowościach z zakresu zrównoważonych rozwiązań i o tym, jak pandemia wpłynęła na ich wdrażanie. Będziecie mogli śledzić cykl paneli dyskusyjnych na stronie Vogue.pl oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Rok pandemii był czasem refleksji. Kiedy większość z nas zamknęła się w domowym zaciszu, w salach biurowych i na telekonferencjach wielkich korporacji wrzało. Świat biznesu szykuje nowe otwarcie. Czy uda się zapełnić półki sklepowe ekologicznymi produktami, a czyste inwestycje prowadzić z zyskiem? Czy nowe globalne rozdanie polityczne zbliży nas do celów neutralności klimatycznej?
Podczas wyjątkowej konferencji w Warszawie dowiecie się, jak będzie wyglądać zielona ofensywa największych marek, będziecie też mogli zaczerpnąć ekoinspiracji z całego świata.
Według globalnych badań aż 70 proc. respondentów deklaruje, że w ostatnim roku wzrosła ich świadomość tego, że działalność człowieka zagraża klimatowi. Dlatego firmy starają się wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów, prowadząc działalność z korzyścią dla planety i zapewniając dobrobyt dla przyszłych pokoleń. Coraz częściej szukają odpowiedzi u specjalistów. W 2019 roku BCG, międzynarodowa firma doradztwa strategicznego, uruchomiła Center for Climate Action (Centrum Działań na rzecz Klimatu), aby pomóc w dostosowaniu strategii sektora publicznego i prywatnego do nowej niskoemisyjnej rzeczywistości.
Dlatego bierzemy na warsztat jedno z najgorętszych globalnych zagadnień. Podczas konferencji 12 lutego liderzy biznesu i eksperci podzielą się najnowszą wiedzą z zakresu sustainability. Będą debatować na temat gospodarczych i geopolitycznych następstw wydarzeń w Chinach i Europie. Podejmiemy też dyskusję o tym, jak rozpowszechniony jest zrównoważony rozwój w Polsce.
Podczas spotkania wysłuchacie czterech 25-minutowych bloków tematycznych. W pierwszym dowiecie się, czy wdrażanie zrównoważonych rozwiązań w pandemii jest wyzwaniem czy formalnością. W kolejnym, czy konsumenci gotowi są zapłacić więcej za ekologiczne produkty. Następnie zastanowimy się nad tym, jak branża finansowa – w tym banki, fundusze, ale też ekosystem kryptowalut – może przyczynić się do zielonej rewolucji. Na koniec pochylimy się nad źródłami energii przyszłości i pomysłami branży motoryzacyjnej na zmniejszenie swojego śladu węglowego, uwzględniając perspektywę największych firm z Chin i Europy.
Na konferencji wystąpią przedstawiciele biznesu, kultury, organizacji międzynarodowych i NGO. Będą wśród nich prelegenci z popularnej na całym świecie marki IKEA China, portalu pre-owned luxury Vestiaire Collective, francuskiego holdingu marek luksusowych Kering, brytyjskiej sieci galerii sztuki Tate, systemu płatności internetowych PayPal, duńskiej sieć dyskontów Netto, a także Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNGC).
Konferencja ma międzynarodowy charakter i odbędzie się w języku angielskim. Słuchacze będą mogli bezpłatnie obejrzeć całą konferencję online – jako livestream na stronie internetowej Vogue.pl oraz na fanpage’ach Vogue Polska i BCG in Poland na Facebooku. Wydarzenie jest otwarte, bez konieczności rejestracji.
Wydarzenie jest drugim tego rodzaju forum o zrównoważonym rozwoju w biznesie i modzie zorganizowanym wspólnie przez „Vogue Polska” i BCG. We wrześniu odbył się również organizowany przez „Vogue Polska” i BCG Business Fashion Environment Summit, z którego streaming znajdziecie tutaj.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.