Platforma sprzedażowa Lyst opublikowała raport z najbardziej pożądanymi ubraniami, markami i dodatkami ostatniego kwartału 2022 roku. Wśród nich znalazły się kosmiczne crocsy powstałe we współpracy z projektantem Salehem Bemburym.
Crocsy od lat budzą kontrowersje w świecie mody. Choć ich toporny wygląd budzi wątpliwości estetów, wygrywają wygodą. Doceniliśmy je zwłaszcza w czasie pandemii, gdy tworzyły domowy komplet z ulubionymi dresami. Amerykańską markę pokochały również gwiazdy: Justin Bieber, Elliot Page, Bella Hadid, czy Kendall Jenner.
Marka podjęła współprace z Demną, dyrektorem kreatywnym Balenciagi, który dodał do crocsów wysoką platformę, a później plastikowy obcas. Nicole McLaughlin przekształciła chodaki w trapery, a marka Chinatown Market pokryła je sztuczną trawą.
Najnowszą kolekcję współtworzył Salehe Bembury, który nadał klasycznym butom futurystyczny wygląd. Efekt? Model wyprzedał się w ekspresowym tempie i trafił na listę najbardziej pożądanych projektów czwartego kwartału 2022 roku według raportu Lyst. Chodaki zajęły dziesiąte miejsce za satynową bielizną Miu Miu i metalicznymi szpilkami Match & Match. Pierwsze miejsce na podium przypadło shopperce Icare od Saint Laurenta.
Platforma sprzedażowa Lyst wytypowała także najbardziej pożądane marki. Zestawienie otwiera Prada, tuż za nią plasują się Gucci, Moncler i Miu Miu. Z powodu ostatnich kontrowersji Balenciaga wypadła z pierwszej dziesiątki. Na liście po raz pierwszy znalazła się także australijska marka Ugg (17. miejsce).
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.