Najnowsza kampania Westwing „Social Trend: Shop Local” promuje produkty polskich marek, które słyną z unikatowych projektów i szacunku dla rzemiosła.
W trudnym dla wszystkich przedsiębiorców czasie nie ma nic cenniejszego niż wsparcie. Dlatego tak ważne jest, aby teraz, a także w nadchodzącym okresie świątecznym wspomagać działalność polskich przedsiębiorstw. Najnowsza kampania Westwing „Social Trend: Shop Local” promuje wyłącznie produkty od rodzimych marek. Jednymi z nich są publikacje wydawnictwa OsnoVa, wydawane pod patronatem Vogue Polska - książka „Christine. Powieść o Krystynie Skarbek” Vincenta V. Severskiego, „Płynąc w ciemnościach” Tomasza Jędrowskiego, „Piekielna nieobecność. Opowieść o przyjaźni z Zuzią Łapicką” Magdy Umer oraz album „Punkty zwrotne / Turning Points”.
Do pozostałych firm, wspieranych przez Westwing należą: ręcznie robiona biżuterię Stag Jewels, porcelana Ćmielów, dekoracje ścienne Ars Longa, ponadczasowe krzesła Iker, akcesoria dekoracyjne Vola, eleganckie meble Camfero, produkty z drewna Oakywood oraz poduszki i materace marki Betty’s Home. Każda marka oferuje projekty najwyższej jakości, powstałe z pasji i miłości. Idealne na prezent dla siebie i najbliższych.
Pełną ofertę „Social Trend: Shop Local” znajdziecie na stronie westwing.pl. Kampania trwa do niedzieli, 22 listopada 2020 roku do godz. 23:00. Wszystkie zamówione produkty zostaną dostarczone jeszcze przed świętami. Warto wspierać to, co jest blisko nas!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.