
Skrojony z architektoniczną precyzją garnitur w odcieniu czekolady z teledysku do piosenki „Game Change”. Zmodyfikowany trencz z klipu do „Hey Man”, a do tego haftowane t-shirty, pikowane peleryny, regulowane spodnie, zdekonstruowane dzianiny oraz sukienki – wierne klasyce i widowiskowe zarazem. Już 28 września w Reserved zadebiutuje kolekcja stworzona we współpracy z Brodką, którą marka wspiera wizerunkowo od premiery najnowszego albumu artystki „Brut”. – Marzyłam, by stworzyć ubrania, których brakowało mi w sklepach i które sama z przyjemnością bym nosiła – mówi wokalistka. Za inspirację płyty oraz linii odzieży obrała brutalizm, architektoniczny nurt późnego modernizmu, w Polsce szczególnie popularny w latach 60. i 70. Pojawiają się odniesienia folkowe połączone z estetycznymi wpływami dalekich podróży, dzieciństwa i kolejnych wcieleń artystycznych. W bogatej palecie kolorów przygaszony pomarańcz, żółcienie, pastelowe róże, brązy i czerń przelane na wełnę, jedwab, bawełnę organiczną czy przyjazne środowisku tkaniny naia, z których uszyto kolekcję.
Kulisy tej wyjątkowej współpracy uchylają szkice, które prezentujemy premierowo na Vogue.pl.



Zaloguj się, aby zostawić komentarz.