Coty, do którego portfolio należą takie marki jak Rimmel i Max Factor, zgodziło się zapłacić 600 milionów dolarów za 51 procent udziałów w marce 22-letniej miliarderki.
Dwa lata temu „Forbes” szacował, że Kylie Jenner lada moment zarobi swój pierwszy miliard. Niespełna rok później gwiazda prześcignęła Marka Zuckerberga, stając się najmłodszą miliarderką w historii. Od kilku lat Jenner zajmowała się przede wszystkim rozwijaniem swojego kosmetycznego imperium, Kylie Cosmetics i Kylie Skin. Teraz 22-latka planuje sprzedać większość udziałów w autorskiej marce. Jak donosi magazyn "Time", korporacja Coty zgodziła się zapłacić 600 milionów dolarów za 51 procent udziałów Kylie Cosmetics.
Coty jest właścicielem takich brandów jak Rimmel, Max Factor i Wella oraz producentów perfum, w tym Calvina Kleina, Gucci, Marca Jacobsa, Roberto Cavalliego czy Hugo Bossa. Jeżeli transakcja dojdzie do skutku, firma będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio, produkcję i dystrybucję kosmetyków gwiazdy. Z kolei Jenner pozostanie odpowiedzialna za promocję i wszelkie działania kreatywne marki. Dzięki współpracy z gigantem, Kylie Cosmetics ma stać się marką globalną. Coty transakcja pozwoli dotrzeć do młodszej grupy klientów.
Przy okazji ujawniono przybliżoną wartość Kylie Cosmetics. Markę młodszej siostry Kendall wyceniono na ponad 1,2 miliarda dolarów. Do tej pory gwiazda była jedyną właścicielką firmy. W jej prowadzeniu pomagał jej zespół złożony z zaledwie 12 osób i jej matka, Kris (nazywana przez córki „Momagerem”). Tylko w tym roku gwiazda zarobiła na swoich kosmetykach 177 milionów dolarów, głównie za sprawą Instagrama, na którym 22-latkę obserwuje już ponad 155 milionów użytkowników.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.