La Mania jesień-zima 2020: Tajemnicza siła
Wulkaniczne szczyty, tereny polodowcowe i gorące źródła – najnowsza kampania marki odsłania przed nami siłę drzemiącą w kobietach.
Scenografia kampanii z początku przywodzi na myśl zastygłą lawę lub samo serce wulkanu, by po chwili zmrozić chłodnym błękitem. Surowe krajobrazy stanowią jedynie tło dla blichtru ubrań utrzymanych w stylistyce lat 70. i 80.
Czarny smoking z cekinami, garnitur w odcieniu szkarłatu i kobaltowy komplet składający się ze spodni, dopasowanego golfu i krótkiej marynarki z guzikami obitymi tkaniną – La Mania prezentuje dojrzałą kobietę, po czym łączy streetwear z glamourem.
Powstaje oversize’owa, puchowa kurtka, na której światło załamuje się niczym na oszlifowanych onyksach. Stylistka Ewelina Gralak zestawia ją ze smukłą suknią do połowy łydki w mieniące się aplikacje. Elegancję przełamują fantazyjne kozaki z przedłużonym szpicem na metalowym obcasie. Marka przywołuje także nieśmiertelny skórzany płaszcz, który przybiera formę trenczu. Pojawiają się sportowe, choć wciąż szykowne, akcenty: bluza w kolorze ognistej czerwieni, czy szmaragdowe metaliczne spodnie z lampasem w logo marki.
Kampanią na sezon jesienno-zimowy La Mania przedstawia swoją definicję współczesnej kobiety – zmysłową, intrygującą i pełną przeciwieństw.
Modelka: Klaudia Paulik
Fotograf: Kamil Kotarba
Stylistka: Ewelina Gralak
Włosy i makijaż: Anna Stykała
Produkcja: Roksana Gołębiowska
Scenografia: Michał Pańczyk, Jan Zagdański