Piosenkarz, producent, autor tekstów, instrumentalista, aktor. Ikona mody, fotograf, projektant. Wyluzowany i niesamowicie seksowny. Bezustannie przesuwający granice, niezwykle utalentowany twórca. Taki właśnie jest Lenny Kravitz – nowy ambasador Y, męskiego zapachu od Yves Saint Laurent Beaute.
– Od zawsze jestem fanem Yves Saint Laurent. Jego pracy, wyczucia estetyki, stylu życia i cechującej jego twórczość śmiałości. Doceniam to, że łączył różne style i czerpał inspiracje z tak wielu źródeł. Jego stroje towarzyszą mi od dawna. To nie jest typ ubrań, do których musiałbym się dopasować. Stanowią część mojego stylu życia. Dlatego ta współpraca jest dla mnie czymś szczególnym – mówi Lenny Kravitz.
Kravitz, uważany za jednego z najwybitniejszych muzyków rockowych naszych czasów, znany m.in. z takich przebojów, jak „American Woman”, „Are You Gonna Go My Way”, „Again” czy „Fly Away”, został właśnie twarzą i rzecznikiem Y. Zapach wprowadzony przez francuską markę w 2018 r. zamienia pierwszą literę nazwy w pytanie. Jest hołdem złożonym mężczyźnie YSL – ryzykantowi, eksperymentatorowi i twórcy, którego filozofia zamyka się w pytaniu: „dlaczego by nie?”. Lenny Kravitz – gotowy na każde wyzwanie piewca luksusu, pełen luzu, na wskroś nowoczesny i odważny, nieustanie młody duchem, jest idealnym ucieleśnieniem wartości Y.
Nowa kampania z udziałem Kravitza została wyreżyserowana przez wielokrotnie nagradzanego twórcę filmowego Antona Corbijina, reżysera takich obrazów, jak „Control”, „A Most Wanted Man” czy „The American”. W filmie uchwycono dreszczyk emocji i intymność, towarzyszące jednemu z najważniejszych momentów w życiu muzyka. Jego samotne przejście zza kulis na scenę stanowi odbicie historii życia artysty. Jest odzwierciedleniem wszystkiego, co doprowadziło go do tej chwili. Pełen emocji występ Kravitza przed tłumem fanów jest porą ostatecznej samorealizacji – chwilą, w której człowiek przemienia się w legendę rocka.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.