Zegarki Chanel J12 już od 20 lat zachwycają estetyką i niezawodnym mechanizmem. Z okazji jubileuszu francuski dom mody wypuścił specjalną kampanię z plejadą gwiazd. Jedna z nich, modelka i aktorka, Lily-Rose Depp tak jak J12 ma 20 lat.
Zegarki J12, które powstały w 2000 roku, zdążyły już stać się ikoną wzornictwa – zarówno za sprawą innowacyjnych materiałów, z których są wykonywane, jak i odważnej kolorystyki oraz nowoczesnej technologii. Hasło przewodnie, które towarzyszy kampaniom J12, brzmi: „It’s all about seconds” („Liczą się sekundy”). To dlatego w najnowszym filmie reklamowym Lily-Rose Depp wspomina sekundę z pokazu Chanel, w którym przeszła po wybiegu jako panna młoda.
Lily-Rose Depp – córka Vanessy Paradis i Johnny’ego Deppa, modelka i wschodząca gwiazda filmowa, z francuskim domem mody związana jest od momentu, gdy wraz z mamą uczestniczyła w pokazie Métiers d'art w Nowym Norku. Później została twarzą perfum Chanel N°5, ambasadorką makijażu i właśnie zegarków J12.
Lily-Rose Depp pojawia się także w drugim filmie, który składa się na urodzinową kampanię zegarków J12. Wraz z piątką pozostałych muz francuskiego domu mody: Claudią Schiffer, Naomi Campbell, Vanessą Paradis i Ali MacGraw opowiada o swojej wizji najlepszych 20 lat.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.