Znaleziono 0 artykułów
03.03.2025

Limitowany zestaw do self-care zachęca, by Dzień Kobiet celebrować codziennie

03.03.2025
Prezentacja limitowanego zestawu Kloo x Taith w warszawskiej cukierni Słodki Słony / Fot. Materiały prasowe

Polski brand kosmetyczny Kloo wspólnie z Taith przekonują, że każdy detal ma znaczenie – zarówno w pielęgnacji, jak i w kreowaniu atmosfery. Razem marki przygotowały 200 limitowanych zestawów dla miłośniczek self-care, w których znalazły się rozświetlający krem, serum oraz aromatyczna świeca.

Krem na dzień Healthy Glow od Kloo to lekki, ale intensywnie działający produkt, który rozświetla skórę, wygładza ją i chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. 10 proc. zawartość witaminy C wykazuje działanie antyoksydacyjne, beta-glukan i wąkrotka azjatycka koją i regenerują skórę, a kwas hialuronowy zapewnia jej głęboki nawilżenie.

Serum Anti-Ox Kloo poprawia stan cery na wielu poziomach: wygładza ją, redukuje widoczność przebarwień i zmniejsza drobne zmarszczki. Znajdziemy w nim dającą efekt jędrności skóry argirelinę, rozjaśniającą arbutynę, neutralizujący wolne rodniki kwas ferulowy oraz regenerujący resweratrol.

Zestaw dopełnia pastelowa świeca Taith, stworzona w tym kolorze specjalnie na potrzeby tej współpracy. Obie marki, znane z minimalistycznego podejścia do designu, znów pokazały, że każdy detal ma znaczenie – zarówno w pielęgnacji, jak i w kreowaniu atmosfery.

Prezentacja limitowanego zestawu Kloo x Taith w warszawskiej cukierni Słodki Słony / Fot. Materiały prasowe

Premiera w kameralnym stylu

Zestaw zaprezentowano podczas wyjątkowego wydarzenia w warszawskiej cukierni Słodki Słony, gdzie marka Kloo wraz z zaproszonymi gośćmi świętowała nadchodzący Dzień Kobiet. W kameralnej atmosferze można było przetestować produkty, poznać filozofię marki oraz posmakować legendarnych już wypieków rodziny Gesslerów.

Aleksandra Kupras
  1. Uroda
  2. Premiery urodowe
  3. Limitowany zestaw do self-care zachęca, by Dzień Kobiet celebrować codziennie
Proszę czekać..
Zamknij