Limitowany zestaw do self-care zachęca, by Dzień Kobiet celebrować codziennie

Polski brand kosmetyczny Kloo wspólnie z Taith przekonują, że każdy detal ma znaczenie – zarówno w pielęgnacji, jak i w kreowaniu atmosfery. Razem marki przygotowały 200 limitowanych zestawów dla miłośniczek self-care, w których znalazły się rozświetlający krem, serum oraz aromatyczna świeca.
Krem na dzień Healthy Glow od Kloo to lekki, ale intensywnie działający produkt, który rozświetla skórę, wygładza ją i chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. 10 proc. zawartość witaminy C wykazuje działanie antyoksydacyjne, beta-glukan i wąkrotka azjatycka koją i regenerują skórę, a kwas hialuronowy zapewnia jej głęboki nawilżenie.
Serum Anti-Ox Kloo poprawia stan cery na wielu poziomach: wygładza ją, redukuje widoczność przebarwień i zmniejsza drobne zmarszczki. Znajdziemy w nim dającą efekt jędrności skóry argirelinę, rozjaśniającą arbutynę, neutralizujący wolne rodniki kwas ferulowy oraz regenerujący resweratrol.
Zestaw dopełnia pastelowa świeca Taith, stworzona w tym kolorze specjalnie na potrzeby tej współpracy. Obie marki, znane z minimalistycznego podejścia do designu, znów pokazały, że każdy detal ma znaczenie – zarówno w pielęgnacji, jak i w kreowaniu atmosfery.

Premiera w kameralnym stylu
Zestaw zaprezentowano podczas wyjątkowego wydarzenia w warszawskiej cukierni Słodki Słony, gdzie marka Kloo wraz z zaproszonymi gośćmi świętowała nadchodzący Dzień Kobiet. W kameralnej atmosferze można było przetestować produkty, poznać filozofię marki oraz posmakować legendarnych już wypieków rodziny Gesslerów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.