Poszukiwanie elegancji w prostocie, budowanie stylizacji fasonami, a nie kolorami i stawianie wygody na pierwszym miejscu. To opis stylu holenderskiej influencerki i ikony Lindy Tol, ale również wiosenno-letniej kampanii marki Simple, w której wystąpiła. Niezwykła współpraca pozwoliła na nowo zdefiniować pojęcie minimalizmu. – Nie oznacza już ascezy, tylko wygodę – miękkie tkaniny, oversize’owe fasony, łatwe do skompletowania elementy – mówi Tol.
Marka Simple, która powraca na rynek kolekcją wiosna-lato 2022, do współpracy zaprosiła holenderską influencerkę i ikonę stylu Lindę Tol, którą na Instagramie obserwuje ponad pół miliona fanów. Gdyby odwiedzić gwiazdę prywatnie w jej minimalistycznym apartamencie w Amsterdamie i zajrzeć do szafy, okazałoby się, że garderoba Holenderki jest bardzo dobrze przemyślana. Bazę stanowią dzianinowe swetry, dżinsy, garnitury, trencze i wełniane płaszcze. Przeważają przeskalowane fasony, jakby pożyczone z męskiej szafy i szlachetne tkaniny. W dodatkach królują klasyczne torebki i buty o męskim sznycie, które pozwalają nadążyć za niespełna półtorarocznym synkiem: mokasyny, oksfordy i sztyblety. Wszystko w barwach beżu, bieli i szarości. – Kiedyś kochałam intensywne kolory. Teraz zdarza mi się ich użyć, ale zbliżam się do czterdziestki, jestem dojrzałą kobietą. Lubię tę moją dorosłość. Cenię spokój, harmonię, równowagę – tłumaczy.
Spokój, równowaga i harmonia widoczne są też na zdjęciach z najnowszej kampanii Simple, utrzymanej w czystej, nowoczesnej estetyce. Charakterystyczny look Lindy (platynowe, proste włosy, naturalny makijaż, sportowa sylwetka) współgrają z ubraniami polskiej marki.
W kolekcji wiosna-lato 2022, oprócz dżinsowego zestawu Canadian tuxedo, który już zyskał miano ulubionego setu Lindy, znalazł się oryginalny kamelowy garnitur z bermudami obszerna, pikowana kurtka w odcieniu khaki i mono look w czerni. Kolekcja Simple wciąż opiera się na znanych elementach stylu marki: jakościowych okryciach wierzchnich, ponadczasowych sukienkach na wieczór i pamiętanych jeszcze z początku działalności marki kostiumów do pracy. – Choć dress code zmienił swoje oblicze, a w pracy też kierujemy się najważniejszą zasadą współczesnej mody, czyli komfortem, nie chcemy rezygnować z wyrafinowanych krojów – puentuje Tol podczas pobytu w Warszawie. Polską stolicę odwiedziła po raz pierwszy właśnie na zaproszenie Simple.
Nowa kolekcja marki Simple dostępna jest na Modivo.pl
Zdjęcia: Polina Vinogradova
Video: Mikkel Stenild
Stylistka: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Marianna Yurkiewicz
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Anna Szczęsny
Modelka: Linda Tol
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.