Znaleziono 0 artykułów
05.11.2024
Artykuł partnerski

Lucien Laviscount i Nerea Martí w kampanii dodatków Tommy’ego Hilfigera na jesień–zimę

05.11.2024
(Fot. Materiały prasowe)

Rodzina Tommyego Hilfigera powiększyła się o nowe gwiazdy telewizji i sportu. Znany z roli Alfiego w serialu „Emily w Paryżu” brytyjski aktor i model Lucien Laviscount oraz wschodząca gwiazda Formuły 1 Hiszpanka Nerea Martí celebrują tytuł ambasadorów amerykańskiego brandu kampanią zegarków i biżuterii Tommyego Hilfigera na sezon jesień–zima 2024–2025.

Doskonale łączą klasykę ze streetwearowym luzem, świetnie odnajdują się w najgorętszych trendach, nie zapominając przy tym o ponadczasowych elementach. Moda jest dla nich sposobem na wyrażenie siebie poza planem zdjęciowym i torem wyścigowym. O swój wizerunek dbają w najdrobniejszych szczegółach – od doskonale skrojonych jeansów po biżuterię dobraną do zegarków. Lucien Laviscount i Nerea Martí wyrastają nie tylko na gwiazdy w swoich branżach, lecz także na jednych z najbardziej stylowych przedstawicieli swoich pokoleń. Ich autentyczny styl został ostatnio doceniony przez markę Tommy Hilfiger, co najlepiej oddaje kampania zegarków i biżuterii na sezon jesień–zima 2024–2025.

Gwiazdor „Emily w Paryżu”, Lucien Laviscount, znalazł idealny dodatek na jesień w kampanii Tommy Hilfiger Watch & Jewelry

(Fot. Materiały prasowe)

Jestem podekscytowany możliwością bycia częścią rodziny Tommy! – z dumą przyznał brytyjski aktor Lucien Laviscount. – W modzie chodzi o wyrażanie siebie, a ta kolekcja zegarków doskonale to oddaje – jest ostra, ponadczasowa i podkreśla każdy styl. To jest esencja Tommyego Hilfigera – dodał nowy ambasador kultowej amerykańskiej marki.

W męskiej kolekcji zegarków Tommyego Hilfigera na sezon jesień–zima 2024–2025 znalazły się modele czasomierzy z chronografem TH85 z oryginalnymi, odważnymi kopertami o średnicy 41 mm. Wyróżniają się emaliowanymi tarczami, które zostały ozdobione monogramem TH z trzema subtarczami, które nadają modelom nowoczesnego charakteru. Prezentowane przez Luciena Laviscounta modele zegarków utrzymane są w sportowo-luksusowej estetyce, która idealnie uzupełni casualowe i smart-casualowe stylizacje – także dzięki paskom skórzanym lub wykonanym ze stali szlachetnej.

(Fot. Materiały prasowe)

Zegarki z jesienno-zimowej kolekcji Tommyego Hilfigera w wyrafinowany sposób dopełniają męskie stylizacje. Ich idealnym wykończeniem będą modne dodatki w postaci biżuterii stworzonej z myślą o panach. Akcesoria zostały tak zaprojektowane, by w jak najbardziej stylowy sposób dopełnić looki z zegarkami kultowej marki. W linii biżuterii TH znajdziemy więc męskie bransoletki z koralików i kamieni półszlachetnych, bransoletki ze stali szlachetnej i niebieskiej emalii, naszyjniki i bransoletki, a także pierścionki, które dodadzą każdemu strojowi odrobinę dyskretnej elegancji.

Nerea Martí, kierowczyni Akademii Formuły 1, na co dzień jeździ w barwach Tommyego Hilfigera. W jesiennej kampanii wybiera najmodniejszą biżuterię do zegarków marki

(Fot. Materiały prasowe)

To niesamowite być częścią rodziny Tommy Hilfiger i reprezentować markę zarówno na torze, jak i poza nim – przyznała z entuzjazmem Nerea Martí, która na co dzień ściga się w Akademii Formuły 1 w charakterystycznych niebiesko-biało-czerwonych barwach Tommyego Hilfigera. – To, co najbardziej podoba mi się w tej kolekcji, to jej wszechstronność. Bez wysiłku łączy wyrafinowaną elegancję z codziennym stylem, prawdziwie ucieleśniając nowoczesnego i ponadczasowego ducha Tommy’ego Hilfigera – dodaje 22-letnia Hiszpanka. Poza typowo sportowymi stylizacjami wschodząca gwiazda Formuły 1 uwielbia eksperymentować z nowoczesną odsłoną klasyki. Genialnie zestawia modne oversize’owe marynarki z minispódniczkami, nosi modne koszulki polo z nonszalanckimi kardiganami i jeansami z wysokim stanem. Do jej stylu świetnie pasują kurtki typu bomber z naszywkami i kultowe sneakersy Tommyego Hilfigera.

(Fot. Materiały prasowe)

W jesienno-zimowej kampanii zegarków i biżuterii marki Nerea Martí prezentuje ponadczasowy zegarek na grubej bransolecie, w idealnej na ten sezon kolorystyce – srebrze z dodatkiem złota. Do modnego zegarka kierowczyni dobrała biżuterię, która doskonale sprawdzi się także w wieczorowych stylizacjach – bransoletki z kuleczek ze stali szlachetnej w kolorystyce dopasowanej do kolorów jej zegarka. W kampanii występuje we flagowym looku z kolekcji Tommyego Hilfigera: koszuli w biało-błękitne paski, swetrze w modnym w tym sezonie odcieniu głębokiej zieleni oraz jeansach z szeroką nogawką. Zegarek i biżuteria marki w nonszalancki sposób uzupełniają casualowy look.

Ewelina Kołodziej
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Lucien Laviscount i Nerea Martí w kampanii dodatków Tommy’ego Hilfigera na jesień–zimę
Proszę czekać..
Zamknij