Zwycięzcy poprzednich sześciu edycji konkursu mogą prosić o wsparcie finansowe do 31 lipca tego roku. Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone w oparciu o indywidualne trudności w prowadzeniu biznesu w czasie pandemii koronawirusa.
- Misją nagrody LVMH jest wspieranie młodych, utalentowanych ludzi, którzy znaleźli się w kryzysowej sytuacji. Fundusz umożliwi im utrzymanie własnej marki - mówiła Delphine Arnault, dyrektorka grupy LVMH.
W poprzedniej edycji Grand Prize ośmiu finalistów zostało nagrodzonych łączną kwotą 300 tys. euro. Wśród nich znaleźli się Priya Ahluwalia, Charaf Tajer, Chopova Lowena, Nicholas Daley, Peter Do, Sindiso Khumalo, Supriya Lele i Tomo Koizumi. Od 25 lat grupa LVMH aktywnie działa na rzecz promocji młodych talentów i innowacji. Wyróżnia ją różnorodność projektów i dbałość o ich unikatowy charakter. Kreatywność stanowi trzon wartości marki, dlatego działa na rzecz wspierania wyróżniających się młodych talentów. Grupa założyła także fundację Louis Vuitton Foundation for contemporary art, by kultywować pasję wobec sztuki. Marka od lat działa charytatywnie, angażując się w inicjatywy takie jak the ANDAM Fashion Awards, fundusz inwestycyjny dla młodych projektantów we współpracy z Ministerstwem Kultury we Francji oraz wspieranie studentów Central Saint Martins College of Art and Design w Londynie. Ta sama misja przyświeca najnowszej akcji, LVMH Prize for Young Fashion Designers. Pozwala wybić się młodym talentom i podkreślić wartość różnorodności w branży mody.
Projektanci mogą aplikować o wsparcie ze strony funduszu, gdy wyślą formularz na adres lvmhprize@lvmh.fr do 31 lipca tego roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.