Znajdź dla siebie czas, to bardzo ważne – mówi w najnowszej kampanii reklamowej sklepu Topestetic.pl, aktorka i jego nowa ambasadorka, Magdalena Różczka. Marka przypomina, że to hasło powinno wybrzmieć wyraźnie i zostać wprowadzone do codzienności każdej z nas.
Ranek zaczyna się dla niej niezwykle intensywnie – na planie filmowym. Po powrocie od razu wpada w wir domowych obowiązków – opiekuje się dziećmi i wspiera męża. Znajduje chwilę, żeby wybrać się do ogrodu, ale tu też pojawia się w konkretnym celu – by zebrać bukiet, który ozdobi stół podczas wieczornej kolacji dla przyjaciół. Jest dla wszystkich, ale czy ma czas dla siebie? Choć to dzień z życia Magdaleny Różczki nie różni się zbyt wiele od pełnego obowiązków dnia każdej z nas.
Aktorka, występująca w kampanii Topestetic.pl, przypomina, by w codziennym pędzie nie zapomnieć o chwili sam na sam. Długa, relaksująca kąpiel, ulubiona pielęgnacja, testowanie nowych perfum – sposobów na zadbanie o swój dobrostan jest wiele. Te najprzyjemniejsze można stworzyć przy pomocy produktów kosmetycznych z oferty sklepu Topestetic.pl. Platforma, która od dziesięciu lat dostarcza Polkom najlepszych urodowych marek, zachęca do rozpoczęcia przygody od bezpłatnej porady z kosmetologiem. Świadoma pielęgnacja skóry, skupiającą się na jej indywidualnych potrzebach i edukacja odbiorców, to główny cel marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.