Jej kariera rozpoczęła się od debiutu na paryskim tygodniu mody w 1998 roku i trwa nieprzerwanie do tej pory. W tym czasie z naturalnej nastolatki, ewoluowała we współczesny ideał kobiecości.
Okładkę „Vogue Italia” trudno porównywać do tej z „Vogue Paris”. A kampanię Louis Vuitton ze zdjęciami dla Versace. Ale choć portfolio Małgosi Beli jest tak bogate i różnorodne, że trudno wskazać w nim przełomowe momenty, jedno jest pewne. Do tej pory żadna polska marka nie mogła poszczycić się współpracą z Belą. Aż do dziś, kiedy Re.Design, czyli kapsułowa kolekcja popularnej marki Reserved, opublikowała nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2019. Specjalnie dla nas Małgosia Bela – muza nowej kampanii – wybrała elementy kolekcji, które najlepiej odzwierciedlają jej prywatny styl.
Blue is the warmest colour
– Moją uwagę od razu zwrócił nieoczywisty kolor tej sukienki – błękit złamany zielenią i bielą. To odcień Oceanu Atlantyckiego, nad którym robiliśmy zdjęcia – wspomina Małgosia.
Słonecznik
– Jeśli ktoś powie, że ten kapelusz jest niepraktyczny, to znaczy, że nigdy go nie zmierzył. Rondo może zasłaniać twarz, ramiona, szyję i plecy, a nawet pośladki. To bardzo praktyczna rzecz do zabrania na plażę – uśmiecha się.
Współczesne etno
– Ta sukienka z cienkiego materiału jest inspirowana Estonią, ale ja najchętniej zabiorę ją na wakacje w Grecji. Idealnie sprawdzi się na spacery wzdłuż wybrzeża – dodaje Bela.
Kobieca klasyka
– Lubię rzeczy, które są proste, w pewien sposób klasyczne i wygodne. Lubię też „brudne”, nieoczywiste kolory. Te spodnie spokojnie mogłyby znaleźć się w mojej szafie.
Pole do eksperymentów
– Tu najwięcej dzieje się na rękawach. Są szerokie, ale można je rozpiąć, wtedy płaszcz zmienia się w pelerynę. Tak powstaje bardzo ciekawe ubranie. Dodatkowy atut? Funkcjonalne kieszenie z przodu – mówi Małgosia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.