„Postanowiłam, kim chcę być, i tym właśnie się stałam”. To słowa Gabrielle Chanel: projektantki, artystki i pionierki, która z francuską nonszalancją walczyła o wolność i niezależność. Dziś echo tego zdania pobrzmiewa w kampanii wizerunkowej nowej odsłony zapachu Chanel – Gabrielle Essence. Jego twarzą została ambasadorka francuskiego domu mody, aktorka Margot Robbie.
Po dość lekkiej i eterycznej odsłonie Gabrielle Chanel prezentuje Essence, czyli jej głębszą, słodszą i mocniejszą siostrę. Ambasadorką nowego zapachu jest Margot Robbie, gwiazda „Pewnego razu… w Hollywood”, którą na potrzeby kampanii sfotografował Nick Knight.
Gabrielle Essence nadal najwięcej czerpie z dziedzictwa swojej imienniczki, założycielki francuskiego domu mody. Odwołuje się do jej bezkompromisowości, nieustraszonej natury i wolności – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. To opowieść o kobiecie, która nigdy nie bała się być sobą, bezczelnie obalała konwenanse i konsekwentnie podążała wyznaczoną przez siebie ścieżką.
Najnowsza odsłona zapachu Chanel przeznaczona jest więc dla kobiet pewnych siebie, świadomych, ale także dla tych, które ciągle szukają swojego głosu. Kompozycja bazująca na czterech kwiatach: tuberozie (to główny składnik), jaśminie, ylang-ylang i pomarańczy, z początkowo słodkiej, z czasem zmienia się w ciepłą i otulającą zmysły mieszankę – idealną na jesień i zimę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.