Sport powinien łączyć, a nie dzielić. Marka adidas po zawarciu umowy sponsorskiej z Polskim Komitetem Olimpijskim, ogłosiła też rozpoczęcie ośmioletniej współpracy z polskimi paraolimpijczykami. Właśnie zaprezentowano spot z udziałem czwórki sportowców, Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego.
Marka adidas konsekwentnie angażuje się w promowanie inkluzywności, udowadniając, że sport ma łączyć, a nie dzielić.
Marka adidas po raz pierwszy została sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego
Marka, który wspiera Polski Komitet Olimpijski, zapowiedziała pierwszą w historii współpracę sponsorską z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Porozumienie z Polskim Komitetem Paralimpijskim obejmuje wszystkie wydarzenia, w których wezmą udział polscy sportowcy. W ramach umowy sponsorskiej adidas dostarczy zawodnikom i zawodniczkom obuwie, stroje i akcesoria, w których wystąpią, m.in. w wiosce olimpijskiej oraz podczas dekoracji medalowych na podium.
Marka adidas wpływa na wzrost świadomości społecznej
– Otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie – mówi Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego. – Podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych.
Współpraca adidasa z Polskim Komitetem Paralimpijskim przyczynia się do zwiększania świadomości na temat sportu osób z niepełnosprawnościami, które ciężko pracują na swój sukces, zdobywając medale i bijąc światowe rekordy. Obecność paraolimpijczyków w kampaniach reklamujących marki to nie tylko prestiżowa promocja dla sportowców, ale przede wszystkim przełomowy krok w tworzeniu wizerunkowej spójności olimpijczyków i paraolimpijczyków. Występując w tych samych strojach, sportowcy tworzą jedną wielką reprezentację.
W nowej kampanii adidas zobaczymy czworo paraolimpijczyków
Ogłoszenie umowy sponsorskiej między marką adidas a Polskim Komitetem Paralimpijskim wieńczy kampania promocyjna z udziałem czołowych polskich paraolimpijczyków. W nowym spocie adidasa zobaczymy szermierkę Kingę Dróżdż, lekkoatletę Aleksandra Kossakowskiego, kajakarkę Katarzynę Kozikowską i pływaka Kamila Otowskiego, którzy udzielają odpowiedzi na pytanie, co według nich charakteryzuje sportowca.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.