Premierowo na Vogue.pl: Kampania nowej kolekcji marki ATOMY
Polska marka torebek ATOMY coraz lepiej radzi sobie na zagranicznych rynkach – do fanek minimalistycznych i geometrycznych akcesoriów dołączyła niedawno duńska stylistka Mikaela Hallen i brytyjska influencerka Hannah Crosskey, marka od tego sezonu dostępna jest też w Printemps. Najnowsza kampania także trzyma światowy poziom. Fotografował duet Kulesza & Pik, stylizowała Olivia Kijo.
W najnowszej kolekcji marki ATOMY funkcjonalność i klasyka łączą się z nowoczesnością i awangardą. Projekty powstawały bowiem w dwóch wymiarach – pierwszy, pandemiczny wymusił zarówno na projektantach, jak i na klientach bardziej pragmatyczne myślenie o modzie, podczas gdy drugi, nieco bardziej optymistyczny, bazuje na odważniejszym i pozytywnie lekkomyślnym podejściu do ubioru.
Stąd tak charakterystycznym dla marki minimalistycznym i geometrycznym formom towarzyszą tym razem nieco mniej zachowawcze detale i fasony. To dzięki nim torebki zyskują rzeźbiarskie wręcz kształty – czasami towarzyszą im ostre zakończenia, kiedy indziej obłe linie, a obecne na wielu projektach harmonijkowe marszczenia nadają trójwymiarowości.
To, co się w ATOMACH wraz z nadejściem nowego sezonu nie zmienia, to świadome podejście do produkcji (wszystkie torby powstają na zamówienie) i stonowana paleta kolorystyczna - odcienie klasycznej czerni, przygaszonego beżu i ciemnej zieleni. Z jednej strony proste, a z drugiej eklektyczne formy pięknie zinterpretowali na zdjęciach fotografowie Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Minimalistycznym kadrom towarzyszą dynamiczne pozy, a całość dopełniają dyskretne stylizacje skompletowane przez Olivię Kijo.
Zdjęcia: Kulesza & Pik
Asystent fotografa: Aleksander Balcerek
Art Direction: Sara King Moura / Global Fashion Consultant
Stylizacja: Olivia Kijo
Makijaż i włosy: Emil Zed / Van Dorsen Artists
Modelka: Matylda Sokołowska / Modelplus
Retusz: Paul Drozdowski
Lokalizacja: Studio Praga