Dolce & Gabbana prezentuje nowy zapach inspirowany słynną torebką domu mody
Dolce & Gabbana tego lata przenosi nas w klimat włoskiej atmosfery pełnej pasji i uczucia. Nowy zapach marki, „Devotion”, jest jak śródziemnomorski klimat zamknięty we flakonie perfum.
Wszyscy znamy kultowe torebki „Devotion” włoskiego domu mody z charakterystycznym motywem serca. Zapieczętowane barokowym zapięciem są ucieleśnieniem luksusu i elegancji. Dziś marka wprowadza na rynek perfumy inspirowane tym słynnym motywem.
Zmysłowy zapach, idealny na wiosnę-lato 2024
Zapach sprawia wrażenie, jakby powietrze południowych Włoch zostało zamknięte we flakonie. Jest to oryginalne połączenie świeżych nut kwiatu pomarańczy z otulającą, uwodzicielską wanilią. Całość podkreślona jest nutami kandyzowanych cytrusów, które zabierają w podróż do słonecznej Italii. Kompozycja oddaje ducha i wartości włoskiego domu, zabierając w zmysłową podróż pełną miłości i oddania.
– Jestem uważany za ojca tej rodziny zapachów, ale muszę powiedzieć, że teraz płyniemy na zupełnie nowej fali. Jeśli w 1992 roku zapachy z kategorii gourmand były synonimem słodyczy, nowe perfumy, takie jak „Devotion”, nie są zbyt słodkie, tylko mają w sobie świeżość, która czyni je wyjątkowymi – mówi twórca kompozycji, Olivier Cresp.
Włoska kampania z Katy Perry w roli głównej
Katy Perry jako twarz kampanii „Devotion” występuje w filmowej opowieści marki o miłości. Na wyspie Capri w otoczeniu urokliwego wybrzeża Amalfi rozgrywa się pełna emocji miłosna historia. Piosenkarka spotyka się wzrokiem z włoskim aktorem i modelem, Michelem Morronem na molo Marina Grande w gorącą letnią noc. Tak rozpoczyna się opowieść o letnim romansie przypieczętowanym kultowym znakiem serca.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.