Z okazji debiutu w Polsce znany z umiejętnego łączenia przeszło stuletniej tradycji z najnowszymi trendami brand przygotował szereg inicjatyw i zaprezentował wegańską kolekcję kultowych modeli. A to dopiero początek.
Historia marki Gola sięga 1905 roku, kiedy zadebiutowała ona jako producent sprzętu sportowego. Zasłynęła butami noszonymi przez największe gwiazdy takich sportów jak piłka nożna, tenis, rugby czy boks. W latach 20. jako jedna z pierwszych marek zaprezentowała własne korki do gry. Przez dekady w butach Gola sportowcy pobijali kolejne rekordy i wygrywali mistrzostwa, a muzycy grali koncerty. Nosili je między innymi Robbie Williams czy zespół Oasis. Marka do dziś utożsamiana jest z najwyższą jakością, wytrzymałością i funkcjonalnym designem.
Teraz brytyjska klasyka dotarła do Polski. Z tej okazji Gola przygotowała szereg inicjatyw, dzięki którym będziemy mieli okazję poznać przeszło stuletni dorobek marki. Wśród nich jest współpraca z influencerami, a także specjalna audycja w newonce.radio, w której prowadząca Paulina Przybysz analizuje covery i odkrywa zagadki pochodzenia sampli.
W ofercie marki Gola znajdziemy zarówno jej klasyczne modele, w tym kultowe Harriery, Bostony czy Grandslamy, jak i nowości, na czele z najnowszą, w pełni wegańską kolekcją inspirowaną najpopularniejszymi fasonami z lat 70. Buty z tej linii przeszły specjalistyczne testy Ve-MAP, które gwarantują, że wykorzystane materiały nie są pochodzenia zwierzęcego. Gola postulaty mody zrównoważonej realizuje na wszystkich poziomach działalności – od wyboru tkanin, przez sposób produkcji, aż po transport czy marketing.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.