Pandora już po raz trzeci podjęła współpracę z kopenhaskim tygodniem mody. Pod hasłem tegorocznej kampanii Be Love odbyły się liczne wydarzenia, pokazy mody i warsztaty. Niezapomnianych momentów było wiele. Biżuteria marki uzupełniła projekty Rotate, a Kopenhagę odwiedziła Pamela Anderson – nowa, globalna ambasadorka brandu.
Be Love, tegoroczna kampania Pandory, zachęca do dyskusji na temat miłości i spojrzenia na nią szerzej, nie tylko z perspektywy romantycznej. Celebracja tej idei towarzyszyła twórcom marki także podczas kopenhaskiego tygodnia mody. W nowo otwartym Pandora PR Studio zorganizowano liczne wydarzenia pobudzające kreatywność i przybliżające temat self-love. Przedstawiciele mody oraz influencerzy mieli okazje wziąć udział w panelu dyskusyjnym na temat zmian segmentu luksusowego w modzie, warsztatach z tuftingu oraz serii spotkań wellness.
Podczas duńskiego święta mody nie mogło zabraknąć premier modowych. Pandora zaprezentowała nadchodzące kolekcje biżuterii, wśród których znalazł się charms Be Love w kształcie serca. To nowa wersja kultowego modelu, który premierę miał w 2000 roku. Wyróżnia się trójwymiarowym, opływowym kształtem, dzięki któremu biżuteria nie przekręca się i zawsze wygląda perfekcyjnie. Unikatowego charakteru dodaje możliwość personalizacji. Charms został zaprojektowany tak, aby umożliwić grawerowanie na obu stronach.
Fashion week w Kopenhadze był pełen ekscytujących momentów. Jednym z nich jest pierwsza w historii marki współpraca z duńskim brandem Rotate. Podczas pokazu wiosna-lato 2025 stylizacje modelek uzupełniła biżuteria z kolekcji Pandora Essence oraz Pandora Moments. Pierścionki, bransoletki i nausznice doskonale komponowały się z minimalistycznymi projektami Rotate. Zwieńczeniem pokazu była niezwykła kreacja zaprezentowana przez supermodelkę Toni Garrn – jedwabna sukienka ozdobiona kompozycją 2000 srebrnych bransoletek tenisowych marki Pandora.
Co więcej, uwagę mediów i influencerów z całego świata przyciągnęła Pamela Anderson. Nowa ambasadorka biżuterii Pandora odwiedziła Kopenhagę na zaproszenie marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.