Premiera letniej kolekcji polskiej marki, która tworzy modę odpowiedzialną

Letnia kolekcja marki TATUUM jest ukłonem w stronę świadomej mody. Bazująca na ponadczasowych krojach i naturalnych, przyjaznych dla ciała materiałach „Senses At Ease” została zaprezentowana 27 marca w Warszawie.
Premiera „Senses At Ease”, najnowszej kolekcji TATUUM, odbyła się w przestrzeni Concept_11. Zgromadzeni na wydarzeniu goście mieli okazję z bliska przyjrzeć się projektom łączącym wysoką jakość materiałów, ponadczasowe kroje i dopracowane detale.
– „Senses At Ease” to ważny projekt, ponieważ udowadnia, że moda i dbanie o środowisko mogą iść w parze. W świecie, który pędzi, ta kolekcja przypomina o spokoju, harmonii i bardziej świadomych wyborach. Wybrałam materiały, które są oddychające i przyjemne w dotyku, a przy tym mniej obciążają środowisko, takie jak len europejski i organiczny, bawełnę organiczną i certyfikowaną wiskozę od Lenzing – opowiadała Nuria Bordas, Head Designer, Sustainability w TATUUM, która wraz z Pawłem Kapłonem, CEO i właścicielem marki, wzięła udział w dyskusji prowadzonej przez Zuzannę Krzątałę, Sustainability Officer w „Vogue Polska”.
O długowieczności ubrań i świadomym podejściu do mody mówiły też Ewa Polkowska i Ewelina Antonowicz, założycielki Sustainable Fashion Institute, przekonując, że prawdziwie odpowiedzialna moda to ta, która zostaje z nami na lata.



















Zaloguj się, aby zostawić komentarz.