Marka Tous świętuje otwarcie nowego salonu i świątecznego pop-upu w Krakowie
Salon marki TOUS w Galerii Krakowskiej jako trzeci na świecie powstał w zgodzie z nowym konceptem Evolution. Na zakupy można się teraz udać na poziomie 0, podczas gdy na pierwszym piętrze, w miejscu dawnego butiku, do końca grudnia działa świąteczny pop-up CASA TOUR BEAR. Co w nim znajdziemy?
Markę TOUS łączy z Polską szczególna więź. Jesteśmy dla brandu trzecim rynkiem na świecie, a Polki pokochały hiszpańską biżuterię, a zwłaszcza uroczego misia, symbol TOUS.
Nic dziwnego, że właśnie Polskę wybrano na lokalizację trzeciego na świecie salonu stworzonego zgodnie z konceptem Evolution. Na poziomie 0 Galerii Krakowskiej działa już nowy sklep, który pokazuje ewolucję marki, jej nowoczesne podejście nie tylko do designu, lecz także do marketingu, dziedzictwo, na którym projektanci bazują w najnowszych kolekcjach.
Salon w Galerii Krakowskiej powstał we współpracy z lokalnymi podwykonawcami, co wpisuje się w założenia zrównoważonego rozwoju (np. poprzez ograniczenie śladu węglowego), tak bliskie filozofii TOUS. – To właśnie u nas w Krakowie mamy przyjemność zaprezentować Polskim Klientom najnowszą odsłonę marki TOUS w postaci innowacyjnego konceptu EVOLUTION – tłumaczy Artur Garnczarek, Dyrektor Zarządzający marką TOUS na Europę Środkową i Bliski Wschód, zapraszając do nowego salonu, w którym zakupy stają się doświadczeniem, przyjemnością, rytuałem.
Na czym opiera się koncepcja Evolution? Marka TOUS, o czym przekonywała Anaïs Durand, Dyrektorka Marketingu i Komunikacji, podczas organizowanej przez „Vogue Polska” oraz Boston Consulting Group konferencji Business Fashion Environment Summit, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Ich potrzeby ewoluują się wraz z postępującymi zmianami społecznymi. Klienci pragną dziś indywidualnego charakteru produktów, interesują się historią marki, zwracają uwagę na sposób produkcji. TOUS, idąc z duchem czasu, dba nie tylko o jakość produktów, lecz także o customer experience. Nowe salony zostały zaprojektowane z pieczołowitością tak, by jak najlepiej oddać DNA marki. Wnętrza utrzymane w stonowanych odcieniach szarości i bieli stają się wyraziste dzięki użyciu stali szczotkowanej. W wystroju pojawiły się także charakterystyczne dla hiszpańskiej architektury gresy czy kafle ceramiczne, które w każdym kraju przypominać będą, skąd wywodzi się TOUS.
W krakowskim salonie na 90 mkw. znajdziemy cały asortyment marki – aktualne kolekcje biżuterii i zegarków oraz akcesoria z torebkami na czele. Wyróżniono strefę Atelier, która pozwoli odpowiednio wyeksponować biżuterię premium (taką strefę posiada zaledwie sześć lokalizacji w Polsce, w 2025 roku dołączą dwie kolejne). Otwarcie salonu uświetniła swoją obecność przyjaciółka marki TOUS, ikona stylu Lara Gessler. A jakie prezenty warto wybrać z szerokiej oferty marki? Do tegorocznych bestsellerów należą m.in. pozłacane kreolki z misiami, naszyjniki z kolekcji TOUS Hold i bransoletki z monogramem TOUS Manifesto.
Do końca grudnia TOUS wykorzystuje także przestrzeń dawnego salonu na pierwszym piętrze Galerii Krakowskiej. Świąteczny pop-up CASA TOUS BEAR powinni odwiedzić wszyscy fani kultowego misia. Do wnętrza zaprasza bowiem miś w wersji maxi. Z instalacją można sobie zrobić zdjęcia. Ale to dopiero początek. Do końca grudnia na klientów – tych małych i tych dużych – czeka szereg niespodzianek. Będzie można tu znaleźć spersonalizować kartki świąteczne albo poszukać afirmacji ukrytych w kalendarzach adwentowych. To także miejsce na słodki poczęstunek i pakowanie prezentów. Wyjątkowy podarunek czeka na wszystkie fanki biżuterii TOUS. Po raz pierwszy będzie można w pop-upie wykonać bransoletki z 18-karatowego z wybranymi zawieszkami. Staną się idealnym prezentem, a praca nad nimi może okazać się pretekstem do spotkania z mamą, siostrą, przyjaciółką. Wszystkiego najlepszego życzy TOUS!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.