Woolrich – najstarsza amerykańska marka outdoorowa – zawsze dbała o środowisko naturalne. Teraz w wyniku współpracy z organizacją 1% for the Planet powstała fundacja.
Amerykańska marka o dwustuletniej tradycji zawsze słynęła z zaangażowania w ochronę środowiska naturalnego. Etyczna produkcja z ekologicznych materiałów to nie wszystko. Woolrich idzie o krok dalej, powołując Woolrich Outdoor Foundatio. Woolrich przekaże 1 proc. z całkowitej sprzedaży produktów na realizację projektów środowiskowych (poprawiającej jakość życia odnowie przestrzeni miejskiej, ochronie lasów i utrzymaniu wybrzeża). 50 proc. będzie stanowić wsparcie finansowe, a drugie 50 proc. na przekazaniu produktów, pracy wolontariuszy oraz na działaniach komunikacyjnych. Już w ciągu pierwszych trzech lat istnienia fundację zasili kwota 3 mln dolarów.
– Wspieranie ludzi i planety, które nas zainspirowały i pomogły zbudować naszą markę, jest dla nas ważne i dlatego przekazujemy 1% dochodów ze sprzedaży naszych produktów na finansowanie projektów na rzecz ochrony środowiska poprzez partnerstwo z „1% for the Planet”. Pracując razem, możemy przekazywać darowizny, być wolontariuszami i aktywnie świadczyć usługi w celu ochrony i kształtowania jaśniejszej i bardziej zrównoważonej przyszłości – mówi Stefano Saccone, prezes zarządu Woolrich.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.