Męska kolekcja Gucci x Mytheresa
Włoska marka i niemiecka platforma podejmowały już współpracę. Po raz pierwszy powstała jednak wspólna kolekcja dla mężczyzn. Składa się z 40 elementów, a promuje ją teledysk z australijskim zespołem Parcels.
Odkąd Alessandro Michele objął kreatywne stery w Gucci, relacje włoskiego domu mody ze światem muzyki zacieśniły się jeszcze bardziej. Do grona ambasadorów marki należą przecież Florence Welch i Jared Leto, a Harry Styles dzięki współpracy z Michele wyrósł na ikonę płynnego płciowo stylu. Nic dziwnego, że charyzmatyczni muzycy odgrywają kluczową rolę w kolejnym projekcie Gucci. Do udziału w kampanii promującej pierwszą męską kolekcję, jaka powstała we współpracy z platformą Mytheresa, zaproszono członków australijskiego zespołu Parcels. Chłopaki na co dzień grają electropop i wyglądają jak żywcem wyjęci z kronik mody lat 70.
Wspólna kolekcja Gucci i Mytheresy jest przedłużeniem propozycji włoskiej marki na sezon Pre-Fall 2020. W jej skład weszły ubrania (dwurzędowe marynarki, trencze, koszule), ale też szeroka gama akcesoriów i obuwia, w tym tak charakterystyczne dla Gucci mokasyny, czapki dżokejki, cienkie krawaty we wzory i okulary w stylu vintage. Kampanii autorstwa młodej fotografki Bellie Lieberberg towarzyszy teledysk nagrany przez zespół Parcels.
Kolekcja pojawi się w sprzedaży 15 lipca.