Marka, kontynuując tradycję wspierania muzyków, którzy inspirują miliony, jak Beyoncé czy Pharell Williams, zaprosiła do współpracy Michała Matczaka „Matę”. Wspólne działania adidas Originals z raperem zapowiadają plakaty z równaniem: „Mata ☺ + adidas = ?????”.
Mata debiutował w 2020 roku diamentowym już albumem „100 dni do matury”, a swoją klasę potwierdził kolejnym – „Młody Matczak”, z którego single pobiły m.in. dobowy rekord odtworzeń na Spotify w Polsce. Krążek, jeszcze zanim się ukazał, pokrył się podwójną platyną. Potem został najpopularniejszym albumem w Polsce w 2021 roku na Spotify, a sam Matczak stał się najpopularniejszym muzykiem na platformie, również w Polsce. Raper był też pierwszym w historii Polakiem, który znalazł się na liście Billboard 200 Excluding US.
Zwieńczeniem działań promocyjnych płyty „Młody Matczak” był solowy hiphopowy koncert, który pobił rekord liczby uczestników – wydarzenie na Lotnisku Bemowo zgromadziło w październiku 2021 roku przeszło 40 tysięcy osób, a współpracował przy nim adidas Originals.
Marka adidas Originals, twórca obuwia i odzieży sportowej, od lat stawia na kreatywność i odwagę, odwołując się do współczesnej kultury młodzieżowej. Znana jest także ze wspierania muzyków, którzy idą pod prąd oraz inspirują miliony ludzi – wcześniej współpracowała z takimi gwiazdami jak Beyoncé i Pharell Williams. Teraz jej ambasadorem został właśnie Mata. Wspólne działania, zaplanowane na drugą połowę 2022 roku, mają być odpowiedzią na równanie: „Mata ☺ + adidas = ?????”. Marka zapowiada współpracę, jakiej na polskim rynku jeszcze nie było. W końcu jej hasło brzmi: „Niemożliwe nie istnieje”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.