Znaleziono 0 artykułów
30.12.2024
Artykuł partnerski

Rodzinne mikołajki idealnie wprowadzają w magiczny świąteczny czas

30.12.2024
Rodzinne mikołajki idealnie wprowadzają w magiczny świąteczny czas. (Fot. Materiały prasowe)

Czym jest magia mikołajek? Dla jednych to zapach pierników, dla innych wspólne ubieranie choinki. Warszawski butik Hlonda6 odkrył własny sposób na wprowadzenie gości w świąteczny nastrój. 4 grudnia wspólnie z marką Kid Story przemienił swoje wnętrza w magiczną krainę pełną ciepła i uroku.

W grudniowe popołudnie przestrzeń butiku Hlonda6 zamieniła się w prawdziwą świąteczną krainę. Z okazji mikołajek oraz pierwszych urodzin marki Kid Story zorganizowano wyjątkowe wydarzenie, pełne atrakcji dla dzieci i dorosłych, których połączyła radość wspólnego świętowania.

Moda dla najmłodszych, która łączy estetykę z etyką

Kid Story, młoda marka założona przez Justynę Jurkiewicz-Grzymkowską i Karolinę Jurkiewicz-Romanowską, w zaledwie rok zyskała miano lidera w kategorii dziecięcej odzieży premium. To, co wyróżnia ich projekty, to połączenie ekologii z funkcjonalnością i estetyką. Wybór certyfikowanych, naturalnych materiałów, takich jak wełna merino czy bawełna organiczna, oraz lokalna produkcja nie są jedynie strategią marketingową. Jak podkreślają właścicielki, kryje się za tym filozofia. – Kid Story to coś więcej niż marka odzieżowa – to opowieść o trosce. Trosce o najmłodszych, o środowisko, o przyszłość – mówią Justyna Jurkiewicz-Grzymkowska i Karolina Jurkiewicz-RomanowskaWybierając produkty Kid Story, klienci stają się częścią idei świadomej konsumpcji. 

Założycielki marki Kid Story, Justyna Jurkiewicz-Grzymkowska i Karolina Jurkiewicz-Romanowska. (Fot. Materiały prasowe)

Magia świąt w warszawskim butiku Hlonda6

W butiku Hlonda6 spotkały się zaprzyjaźnione z markami rodziny oraz inspirujące mamy, takie jak Katarzyna Zielińska, Agnieszka Kaczorowska czy Olga Kalicka. Event zaplanowano tak, by każdy bez względu na wiek poczuł świąteczny nastrój. Największe emocje wzbudziły warsztaty tworzenia papierowego miasteczka, podczas których dzieci wraz z rodzicami z zaangażowaniem uczestniczyły w kreatywnej zabawie. Pod okiem prowadzącej Kasi z Koko Cardboards powstały górskie pejzaże z drewnianymi mostami, papierowymi domkami i kolejką, która przenosiła uczestników w magiczny świat zimowych krajobrazów. Jednak nie sama zabawa znalazła się w centrum uwagi. Prawdziwą wartość miało wspólne tworzenie, wzmacniające rodzinne więzi. Klimat podkreślały elegancko udekorowane wnętrza, dźwięk kolęd i słodki poczęstunek. Dla najmłodszych przygotowano również upominki od Kid Story. 

Kid Story wkracza na międzynarodowy rynek 

Twórczynie marki nie zwalniają tempa i już zapowiadają kolejne działania. W styczniu planują zaprezentować swoją kolekcję na międzynarodowych targach w Paryżu, udowadniając tym samym, że polski design ma potencjał globalny, szczególnie gdy stoją za nim pasja, jakość i wartości bliskie współczesnym rodzinom.

Wiktoria Melaniuk
  1. Styl życia
  2. Miejsca
  3. Rodzinne mikołajki idealnie wprowadzają w magiczny świąteczny czas
Proszę czekać..
Zamknij